  • Data: 2023-11-06 20:26:53
    Temat: Re: Umowa wysłana jako zwykły email
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Nov 2023 09:28:54 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

    > I co, mama wysłała przelew blik "na numer telefonu" kolegi?
    > Bo synek na swoim "popsutym telefonie" "nie odbierze przelewu"?

    No skoro ma popsuty, to nie odbierze.

    > Ciekawe, czy by coś takiego zgłosiła na kulsonariat,
    > za taką głupotę powinno się zabierać prawa rodzicielskie.
    > Z drugiej strony jak głupia to przyjdzie i zgłosi ;P

    Ale dlaczego ma nie zgłosić?
    Zglosi, obowiązek poniekąd nawet jest, ale to i tak za późno będzie.

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/kontaktuje
    -sie-z-toba-dawny-przyjaciel-zglos-go-do-cert/7glh22

    "Mamo, wpadł mi telefon do sedesu! Muszę kupić nowy. Możesz mi przelać
    szybko 3700 zł? Nie mogę wejść na aplikację banku teraz, ale oddam ci
    wszystko!"

    brzmi kompletnie nieprawdowpodobnie?

    https://zamosc.policja.gov.pl/lza/informacje/aktualn
    osci/135438,Rzekoma-corka-okazala-sie-oszustka.html
    "cześć mamo to jest mój nowy numer telefon, wyślij mi wiadomość na
    whatsapp"

    A dalej to juz przez Whatsup :-)

    J.