  • Data: 2023-11-08 00:15:33
    Temat: Re: Umowa wysłana jako zwykły email
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-11-07, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No, telefony czasem wypadają z kieszeni, bywa ze w toalecie.
    > Nad rzeką, nad jeziorem, na moście ...
    >
    > 3700 na telefon? Jak córka lubi iphony ...
    >
    > Oczywiscie najprosciej byłoby zadzwonic i sprawdzic - ale przeciez ma
    > uszkodzony telefon :-)

    To nawet nie chodzi o sprawdzanie, w sensie weryfikacje, czy nie ma tu
    oszustwa, ale MZ nie ma zbyt wiele takich rodzin, gdzie rodzic bez
    większych rozterek posłałby taką kwotę na tego typu tekst. Większość
    pewnie zadzwoni na nr/konto z wiadomości aby dowiedzieć się więcej.
    "Oddam ci wszystko" sugeruje, że wczesniej były z tym kłopoty :) Nie ma
    tu ani sytuacji zagrozenia, ani presji czasowej. "Utopiłeś, wyjmij,
    wysusz, sprawdź czy nadal działa."

    --
    Marcin