  • 31. Data: 2006-07-20 21:52:06
    Temat: Re: Umowa o pracę i weksel
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Aska napisał(a):
    > da sie to jakos jeszcze aneksem zrobic do umowy ???

    Nie.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2006-07-22 11:14:36
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    > brak remamentu ?? I
    ^^^^^^^^^^

    Pierwotnie myślałem, ze to literówka, ale Ty tak piszesz, porawna forma:
    remaNentu, jak sie nie zna obcojęzycznych słów lepiej uzywać: spisu z
    natury :)

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 33. Data: 2006-07-22 11:39:06
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 22 lip o godzinie 13:14, na pl.soc.prawo, TLZ napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > Pierwotnie myślałem, ze to literówka, ale Ty tak piszesz, porawna forma:
    > remaNentu, jak sie nie zna obcojęzycznych

    To remanent jest słowem obcojęzycznym?
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=53092

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 34. Data: 2006-09-23 23:39:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jul 2006, Aska wrote:

    > tam nie ma nic w tym wekslu , dostępu juz raczej nie mam bo dzis firma z mojego
    > miasta miala odesłać do warszawy a ja dzis nie pracowałam

    wKF: szanowni grupowicze, czy wydaje Wam się że pracodawca stawiający tak
    rygorystyczne warunki że bierze weksel "w pełni in blanco", będzie tak
    łaskaw żeby unieważnić ów weksel przed wysłaniem?
    Bo chyba wysyłanie (CZYMKOLWIEK) weksla in blanco nie opisanego "nie
    na zlecenie" i bez danych uprawnionego zdrowe nie jest, nie uważacie?
    BTW: jakie są najprostsze metody uniewanienia weksla? :)

    pzdr, Gotfryd