  • 1. Data: 2006-07-19 20:10:56
    Temat: O co chodzi?? odwołanie od odwołania, zwolnienie od wpisu??
    Od: Questato <q...@p...onet.pl>

    Witam

    I od razu zo rzeczy.
    Moja mama była jedną z wielu osób które ubiegały się o zwrot
    nieruchomości (placu)a właścieiw jakiejś gotówki. wszyscy razem
    solidarnie każdy o swoją część. Ponieważ sprawa ciągnieła się
    latami w miejsce rozpoczynających wstąpili ich spadkobiercy tak
    było i ze mną. Do prowadzenia sprawy był wyznaczony człowiek który
    też niedawno zmarł. widocznie ktoś znowu ruszył tą sprawę bo
    dzisiaj dostałem pismo z kancelari prawniczej z prośbą o
    wypełnienie oświadczenia (załącznik do rozp. Min. Sp. z dn.
    31.01.2006 poz ....) o stanie rodzinnym, majątku, dochodach i
    źródłach utrzymania bo jest to ponoć niezbędne do złożenia wniosku
    o zwolnienie od wpisu od apelacji od wyroku Sądu. Ufff
    No i wreszcie pytanie:
    O co chodzi?
    Kto to będzie czytał/przeglądał.
    Jak dokładnie to musi być wypełnione?
    W Oświadczeniu są dość dokładne rubryki dityczące stanu posiadania
    np. "przedmioty wartościowe powyżej 10000 zł" czy samochód pod to
    podlega?

    Z góry dziekuję za podpowiedzi
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2006-07-20 06:40:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Questato napisał(a):
    > O co chodzi?

    o zwolnienie od kosztów sądowych

    > Kto to będzie czytał/przeglądał.

    sąd

    > Jak dokładnie to musi być wypełnione?

    dokładnie

    > W Oświadczeniu są dość dokładne rubryki dityczące stanu posiadania np.
    > "przedmioty wartościowe powyżej 10000 zł" czy samochód pod to podlega?

    tak

    KG

  • 3. Data: 2006-07-20 07:45:43
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Questato" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyznaczony człowiek który też niedawno zmarł. widocznie ktoś znowu ruszył
    > tą sprawę bo dzisiaj dostałem pismo z kancelari prawniczej

    proponuje zanteresowac sie kto jest pelnomocnikiem???

    Czy pelnomocnik byl ustanowony z urzedu??? Tylko wtedy bez Twojego odrebnego
    umocowania moze dzialac

  • 4. Data: 2006-07-20 08:00:00
    Od: Questato <q...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Questato" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > proponuje zanteresowac sie kto jest pelnomocnikiem???

    Pełnomocnik był - niestety zmarł.

    > Czy pelnomocnik byl ustanowony z urzedu???

    Nie dostał od wszystkich pełnomocnictwo tyl, że jw.

  • 5. Data: 2006-07-20 08:02:42
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    > Pełnomocnik był - niestety zmarł.

    To wiemy ale napisales, ze ktos prowadzis prawe. Zainteresuj sie kto i czy
    ma umocowanie

  • 6. Data: 2006-07-20 08:36:41
    Od: Questato <q...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Questato" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To wiemy ale napisales, ze ktos prowadzis prawe. Zainteresuj sie kto i czy
    > ma umocowanie

    Rany nawet nie wiem co to znaczy (umocowanie) pismo dostałem z
    kancelarii prawniczej (to drugi koniec Polski) która prowadzi tą
    sprawę od dawna. Z tego co się zorientowałem (tel. się grzeją) :-)
    teraz bedzie to pełnomocnictwo na prawnika z tej kancelarii.