    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o pracę i weksel
    Date: Sun, 24 Sep 2006 01:39:43 +0200

    On Thu, 20 Jul 2006, Aska wrote:

    > tam nie ma nic w tym wekslu , dostępu juz raczej nie mam bo dzis firma z mojego
    > miasta miala odesłać do warszawy a ja dzis nie pracowałam

    wKF: szanowni grupowicze, czy wydaje Wam się że pracodawca stawiający tak
    rygorystyczne warunki że bierze weksel "w pełni in blanco", będzie tak
    łaskaw żeby unieważnić ów weksel przed wysłaniem?
    Bo chyba wysyłanie (CZYMKOLWIEK) weksla in blanco nie opisanego "nie
    na zlecenie" i bez danych uprawnionego zdrowe nie jest, nie uważacie?
    BTW: jakie są najprostsze metody uniewanienia weksla? :)

    pzdr, Gotfryd