  • 1. Data: 2006-07-19 21:24:33
    Temat: Jednoręki bandyta..
    Od: Any <a...@n...com>

    Witam

    Jakie muszę posiadac pozwolenia/koncesje na prowadzenie firmy zajmującej
    sie obsługa autoamtów do gier hazardowych (poza pozwoleniem na
    dzialalnosc gospodarczą...) ??

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-07-20 03:06:47
    Temat: Re: Jednoręki bandyta..
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Any" <a...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jakie muszę posiadac pozwolenia/koncesje na prowadzenie firmy zajmującej
    > sie obsługa autoamtów do gier hazardowych (poza pozwoleniem na
    > dzialalnosc gospodarczą...) ??

    Obsluga ? Tzn ?

    Chcesz wstawic sobie maszyny do pomieszczenia ?
    Chcesz wynajmowac takie maszyny ?

    Do 4 ( albo 6 ) maszyn wystarczy wpis do ewidencji (w przypadku wstawienia
    do twojego lokalu ) .
    Nie wiem za bardzo o co pytasz .

    J.

  • 3. Data: 2006-07-20 14:59:32
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    fotomania.pl <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

    > Do 4 ( albo 6 ) maszyn wystarczy wpis do ewidencji (w przypadku
    > wstawienia do twojego lokalu ) .

    NIe wprowadzaj człowieka w błąd, bo możesz go narazic na powazne problemy.

    > Nie wiem za bardzo o co pytasz .

    To widać

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2006-07-20 15:05:22
    Od: Any <a...@n...com>

    fotomania.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Any" <a...@n...com> napisał w wiadomości

    > Obsluga ? Tzn ?
    >
    > Chcesz wstawic sobie maszyny do pomieszczenia ?
    > Chcesz wynajmowac takie maszyny ?

    Chcę wynajmować komus, tzn. wstawiac do czyjegos lokalu i dzielic sie z
    nim zyskiem.

  • 5. Data: 2006-07-20 15:10:23
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Any <a...@n...com> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Witam
    >
    > Jakie muszę posiadac pozwolenia/koncesje na prowadzenie firmy
    > zajmującej sie obsługa autoamtów do gier hazardowych (poza
    > pozwoleniem na dzialalnosc gospodarczą...) ??\

    odpowiedzi znajdziesz tutaj:USTAWA z dnia 29 lipca 1992 r.o grach i
    zakładach wzajemnych

    Zacznij od zdobycia dcyzji Ministra Finansów, określonej w art 2 ust.3,
    potem będiziesz miał okazje przećwiczyc wymogi okreslone w rozdziale 3
    ROZPORZĄDZENIA MINISTRA FINANSÓW z dnia 3 czerwca 2003 r.w sprawie warunków
    urządzania gier i zakładów wzajemnych.

    Aha, zwracam uwagę na art 5 ust 1 ustawy - musisz działać w formie spółki
    kapitałowej
    Powodzenia, masz przed sobą duuużo pracy.