  • Data: 2003-01-28 00:18:48
    Temat: Re: Umowa o dzieło- zleceniodawca osoba fizyczna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Jan 2003 t...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ Dlaczego? Updof mówi przecież tylko, że taka umowa o działo NIE
    >+ jest "działalnością wykonywaną osobiście". Nie mówi, że jest to działalność
    >+ gospodarcza.

    A to prawda.
    Trochę nie podoba mi się tylko art.20, konkretnie mam pytanie:
    jak ujawnić takie dochody ? ;)
    [...]
    >+ > W polskim prawie
    >+ > nie ma powszechnej definicji działalności gospodarczej, ta z pdg też
    >+ > jest tylko na potrzeby tej ustawy, nie spełniasz jej wymogów - nie
    >+ > prowadzisz działalnośći podlegającej ewidencji/rejestracji itd. Ale z
    >+ > interpretacją, że to co nie jest opodatkowane jest zabronione zgodzić
    >+ > się nie mogę. :)

    Nie tak :)
    Teza (zamierzona) brzmiała: "gdzieś ci to zaklasyfikują".
    I sugerowałem, że do DG.
    [...]
    >+ nielegalne. A przecież na końcu tego artykułu jest punkt "Inne źródła". Czyli
    >+ jest otwarta furtka dla innych źródeł przychodów.

    OK. Konkretnie gdzie je przypisać, żeby nie narazić się na
    "nieujawnione" ? I czy komuś to się udało ? :)

    >+ Uszanowanie,

    Wzajemnie :) Gotfryd