  • Data: 2003-02-02 19:36:20
    Temat: Re: Umowa o dzieło- zleceniodawca osoba fizyczna
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście. Ale uod między dwoma osobami fizycznymi nie jest wyłączona, a taka
    > właśnie sytuacja była rozważana na początku tego wątku. Przepraszam,
    > napisałem "uod z osobą fizyczną", nie precyzując, że osoby fizyczne są "z obu
    > stron umowy". Myślałem, że to wynikało z kontekstu.

    Bo wynikało :) A tak w ogóle to nie chcę nikogo do niczego namawiać, ale... czy
    w przypadku zawarcia jednej umowy o dzieło US musi się o niej dowiedzieć? Moim
    zdaniem... khm khm (nagły atak kaszlu). Reszta jest milczeniem :)

    > Pozdrawiam,
    >
    > Tomasz Szynalski

    Pozdrawiam
    Ciacho

    P.S.
    A przykład prowadzenia działalności (updof), która przecież nie jest
    działalnością według ustawy o działalności gospodarczej - usługi radców prawnych...