  • 1. Data: 2003-02-10 16:20:22
    Temat: Umowa o dzielo PLEASE HELP !!!
    Od: "Marcin Dzieniszewski" <a...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    pisalem juz na pl.soc.prawo.podatki ale nie bylo odzewu wiec probuje tutaj.

    Czy w stanach zrozumieja co to jest umowa o dzielo?
    W jaki sposob podpisac z zachodnia firma taka umowe?
    (chodzi o to aby nie zaplacic ZUSu od przychodu z zagranicy)

    Prosze pomozcie bo sprawa jest bardzo istotna i pilana

    Pozdrawiam i z gory dziekuje z wskazowki.

  • 2. Data: 2003-02-10 18:02:48
    Temat: Re: Umowa o dzielo PLEASE HELP !!!
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    >

    > Prosze pomozcie bo sprawa jest bardzo istotna i pilana
    >
    > Pozdrawiam i z gory dziekuje z wskazowki.

    Co ty taki wystraszony? Po co ty chcesz im cokolwiek tlumaczyc? I tak nie
    wytłumaczysz.
    Napisz im na kawałku kartki (A4) INVOICE, date, twój adres, numer prywatnego konta i
    to co im
    robiłeś i niech przelewają.

    mer

  • 3. Data: 2003-02-10 18:22:00
    Od: "Marcin Dzieniszewski" <a...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy czytal Pan mojego posta na "podatkach" (zapraszam do
    przeczytania), tam sprawa jest bardziej szczegolowo naswietlona.
    Chodzi o to, ze oni daja swoj wzor umowy (License Agreement), i rzecz w
    tym zebym nie musial placic w Polsce od tego przychodu ZUSu. Nie mam pojecia
    jak przez nasze urzedy taka umowa jest pojmowana, a nie moge po prostu
    wystawic rachunku czy faktury bo nie prowadze zadnej dzialalnosci. W Polsce
    zwyczajnie podpisal bym umowe o dzielo, a co zrobic w takim przypadku???

  • 4. Data: 2003-02-10 18:48:27
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > zwyczajnie podpisal bym umowe o dzielo, a co zrobic w takim przypadku???

    Nie bede czytał posta na "podatkach" bo nie ma o czym.
    Sa tylko dwa wyjścia i od Pana zależy, które pan wybierze.
    1.
    Rejestracja działalności, wystawianie faktur vat i wpływ od amerykanów na firmowe
    konto.
    2.
    Nie mówic nikomu nic i cieszyc sie z wpływu na konto prywatne.

    mer