  • 1. Data: 2004-08-16 10:51:08
    Temat: Umowa o dzielo.
    Od: blues_man <d...@n...WYTNIJ.pl>

    Witam,

    Mam takie dwa problemy:

    1/ Chce zawrzeć z osobą fizyczna umowę o dzieło, jednak ma problem ze
    sformułowaniem przedmiotu tej umowy. Przedmiotem umowy dla potencjalnego
    pracownika ma być zawarcie umowy z klientem firmy (poprzez rozmowy,
    negocjacje doprowadzić do podpisania umowy z klientem, którego sam
    zlokalizował). Jak powinien profesjonalnie brzmieć ten zapis?

    2/ Czy mogę zapisać iż wynagrodzenie to procent (jakiś tam) od wysokości
    środków otrzymanych od zleceniobiorcy z tytułu projektu płatnego?

    Dziekuje za pomoc,
    blues_man

  • 2. Data: 2004-08-16 10:55:09
    Temat: Re: Umowa o dzielo.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik blues_man napisał:

> [...]
    > negocjacje doprowadzić do podpisania umowy z klientem, którego sam
    > zlokalizował). Jak powinien profesjonalnie brzmieć ten zapis?

    Hmm.. pod umowe od dzieło słabo podpada. Raczej zlecenia lub agencyjna.
    Działanie w imieniu zleceniodawcy... to zdecydowanie nie jest dzieło.

    > 2/ Czy mogę zapisać iż wynagrodzenie to procent (jakiś tam) od wysokości
    > środków otrzymanych od zleceniobiorcy z tytułu projektu płatnego?

    Możesz. Tylko coraz zmniej to wygląda na dzieło. A od początku słabo
    wygląda.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-08-16 11:02:36
    Od: blues_man <d...@n...WYTNIJ.pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    > Działanie w imieniu zleceniodawcy... to zdecydowanie nie jest dzieło.

    > Możesz. Tylko coraz zmniej to wygląda na dzieło. A od początku słabo

    Wiem, tylko chcialbym jak najmniej pieniedzy przekazać pracownikowi a
    nie państwu.
    Co moge zrobic aby to podeszlo pod umowe o dzielo?

  • 4. Data: 2004-08-16 11:30:19
    Temat: Re: Umowa o dzielo -- po poprawce
    Od: blues_man <d...@n...WYTNIJ.pl>