  • 1. Data: 2002-08-09 21:39:57
    Temat: Umowa o dzieło
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-Działyński)

    Czy dwie, prywatne (nie prowadzace DG) osoby fizyczne moga zawrzec umowe o
    dzielo lub umowe zlecenie ? /np. wykonanie drzewa genealogicznego rodu albo
    umycie okien/ ? Jesli tak, to kto bedzie robil za platnika (PIT, ZUS) ?

    Zgodz sie, co Ci szkodzi? ;-) >>> http://link.interia.pl/f1634

  • 2. Data: 2002-08-09 22:29:26
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: "arbi" <a...@w...pl>

> [...]
    > umycie okien/ ? Jesli tak, to kto bedzie robil za platnika (PIT, ZUS) ?

    Nie wiem czy moga, ale z umowy o dzielo nie placi sie ZUSu (nie ma obowiazku).

    --
    arbi

  • 3. Data: 2002-08-09 22:36:48
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-Działyński)

    > Nie wiem czy moga, ale z umowy o dzielo nie placi sie ZUSu (nie ma
    obowiazku).

    No ale zaliczke na podatek PIT trzeba odprowadzic

    Gratis. Non-stop informacje. >>> http://link.interia.pl/f1635

  • 4. Data: 2002-08-10 10:50:15
    Od: "Monia" <m...@i...pl>

    Nie prowadzisz dzialalnosci to nie swiadczysz uslug na rzecz kogos innego.

  • 5. Data: 2002-08-10 12:51:23
    Od: "arbi" <a...@w...pl>

    > No ale zaliczke na podatek PIT trzeba odprowadzic

    No.. to niestety zawsze..
    Chyba, ze znasz jakas umowe, od ktorej nie trzeba..?
    Bede dozgonnie wdzieczny.

    arbi

  • 6. Data: 2002-08-10 22:12:54
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-Działyński)