  • 1. Data: 2002-08-09 21:19:55
    Temat: Wypadek kom -śmierć mojej corki pomozcie
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

    Witaam wszzystkicch i proszze o pomoc
    Dzisiaj rano zginela moja corka w wypadku samochodowym w Pyrzycach. Ze
    szzpitala odebralem tylko jakos karte z ktora musze sie zglosis do Urzedu
    miejskiego wPyrzycach po akt zgonu. Przed chwila dossalem wiadomoscs , ze
    musze uzyskac jakie s specjalne zezwolenie na przewoz zwlok ddo Poznania z
    sanepidu. Chce ze by te wszystkie procedury ktos zalatwil.
    Ubezpieczenie corka nie pracowala, zarejestrowna w urzedzie pracy,
    koszzty - wypadek komunikacyjny z OC czy z NW
    niemam sily pisac, odebralem ze szpitala czarna torobke i wyjechalem
    Nawet nie wiem czy mam isc najpierw do parafii
    Mam 300 zl i co dalej

  • 2. Data: 2002-08-09 21:25:08
    Temat: Re: Wypadek kom -śmierć mojej corki pomozcie
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

    Jaak przzeczytalem ten post to byc moze niektorzzy mogliby go zrozumiec
    jasko prosba o dofinansowanie, Bron boze, Chce tylko informacji co maam
    robic,
    Z OC powodztwo cywilne ZUS

  • 3. Data: 2002-08-09 21:51:09
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    MarekF <m...@a...alpha.pl> napisał(a):

    Przykro mi z powodu śmiercu córki. Po przeczytaniu tego postu człowiek sobie
    zdaje sprawę, że na tej liście porusza się i ważkie kwestie.
    Nie wiem czy będę w stanie Ci pomóc, ale żeby wszystkim było łatwiej napisz
    coś więcej o samym wypadku - okoliczności, reakcja Policji, sam wypadek etc.

  • 4. Data: 2002-08-09 22:06:05
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

    Okolicznosci wy padku
    Kierowca sam osob. wyprzedzal na ciaglej podwojnej linii, gdzzies mu tam
    wyjechal TIR, policja powiedziala, ze kierowca osobowki w ktorym siedziala
    moja corka na tylnym siedzieniu bez zapietych pasow, popelnil przestepstwo,
    kierowca tira wykroczenie. Wwalili ssie w tego tira i cora uderzyla
    prawdopodbnie w oparcie przednich siedzen. po pol godzzinie zmarla
    Wina wypadku jest po sstronie kierowcy osobowego.
    Ja nie wiem cco mam robic. Moze ktos ma jakies "przykre doswiadczenia" BO
    wwlasciwie przed dwoma godzinami wrocilem ze szpitala z Pyrzyc, corka tam
    lezy nawet nie wiem gdzie. Nie mialem sily na nic.....

  • 5. Data: 2002-08-09 23:18:36
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

    naprawde wspolczuje straty corki .

    mysle ze najrossadniej bedzie jak pojdziesz jutro z samego rana na policje -
    powinni cie pokierowac co gdzie powinienes zalatwic

    naprawde nic innego mi nie przychodzi do glowy

  • 6. Data: 2002-08-09 23:25:44
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

    załatwianie formalności związanych z przewozem zwłok: ambasady, zezwolenia
    Urzędu Celnego i Sanepidu - tym zajmie sie firma pogrzebowa

  • 7. Data: 2002-08-09 23:29:45
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

    dokumenty jakie bedziesz potrzebowal miec :
    karta zgonu
    dowód osobisty zmarłego
    NIP i PESEL zmarłego
    NIP i PESEL wnioskodawcy
    oraz pewnie notatke z policji

    tego dowiedzialem sie na stroanch zakladow pogrzebowych

    ps szukam czegos wiecej w razie czego dam znac moze ci sie przyda jakies
    info ode mnie

  • 8. Data: 2002-08-09 23:29:58
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

    > mysle ze najrossadniej bedzie jak pojdziesz jutro z samego rana na
    policje -
    > powinni cie pokierowac co gdzie powinienes zalatwic
    >
    > naprawde nic innego mi nie przychodzi do glowy
    na policji juz bylem, w Pyrzzycach oddali mi bagaze z samochodu, policja
    juzz mi nie pomoze

  • 9. Data: 2002-08-09 23:32:02
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl>

    lord dzieki
    nie mam sily szzukac po necie twoje informacje sa cenne

  • 10. Data: 2002-08-09 23:34:07
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

    http://www.nekrolog.pl/info.php