  • Data: 2010-10-01 08:36:24
    Temat: Re: Umowa lojalki
    Od: gr <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Paź, 10:25, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Przypuszczam, że Twój przedpiśca zna te artykuły.
    > Nie stanowią one jednak podstawy do twierdzenia iż 'jestem zwolniony z
    > umowy.' :(
    >
    > --
    >   spp

    Mi się tak udało.
    Zmieniłem firmę, mój poprzedni pracodawca odezwał się po pół roku, że
    w związku z umową o zakazie, z której się nie wywiązałem, muszę mu
    oddać.... Na to dostał pismo (ułozone przez prawnika), że w tym czasie
    powinien mi wypłacić 6 raz kwotę x. i w związku z tym, że sie nie
    wywiązał z umowy to ja też od niej odstępuję itd.