  • Data: 2010-10-01 09:44:33
    Temat: Re: Umowa lojalki
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > Oczywiście.
    > Nie wiedziałeś?

    Jesteś pewna? Bo może chodzi Ci o to, że nie mam prawa go stamtąd wyrzucić.
    Jednak brak możliwości wyrzucenia lokatora =/= zgoda na dalszy wynajem.

    > Gigabajty na tej liście już napisano o pozbywaniu się niechcianych
    > lokatorów i jaka to droga przez mękę (dla właściciela, nie dla lokatora).

    Ale ja nie piszę o drodze przez mękę, czyli o doprowadzeniu do eksmisji
    lokatora*, tylko o wywiązywaniu się z postanowień umowy.
    Innymi słowy czy lokator może nie płacić, ale ja z kolei nie mam prawa
    złożyć do sądu wniosku o wypierdzielenie go z mojego mieszkania, bo to
    byłoby równoznaczne z moim niewywiązaniem się z umowy? Bo tak wynikałoby z
    tego, co napisał kolega SQLwiel.

    * ZTCW coś się ostatnio zmieniło w tej kwestii na korzyść właścicieli

    K.