    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa Ramowa a faktury
    Date: Fri, 4 Sep 2020 12:57:48 +0200

    dyskusyjnych:5f520571$0$559$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-09-04 o 00:16, PlaMa pisze:
> [...]
    >>> cenowy". W każdym razie, jeśli wydano do tego jakieś przedmioty i

    Nie rozumiem o jaka wymiane chodzi ... towar na przedmiot ?

    IMO - cos tam wiecej powinno byc zapisane.

    >Umowa sprzedaży mogła być zawarta w formie ustnej. Trzeba szukać
    >dowodów dostawy tych rzeczy.

    Zaraz zaraz - o ile sie orientuje, to zaplacono zaliczke, czy jak kto
    woli przedplate.
    Powinno byc okreslone za co ta zaliczka - bo jak inaczej pozniej
    dochodzic swego.

    Na otrzymana zaliczke dostawca powinien wystawic fakture VAT.
    I co chyba nawet z 23% VAT, mimo, ze zamierza kupowac za granica z
    zerowym VAT.

    Jak potem dostarczy respiratory, to wystawia normalna fakture,
    powołuje sie na zaliczkową i odpowiednio zmniejsza kwote do zaplaty
    oraz podatek.

    J.