  • Data: 2012-10-03 10:04:02
    Temat: Re: Umowa Cyrograf Szkolenie Kara
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 października 2012 21:31:30 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:

    > przez 2 miesiace pracowalem w firmie
    >
    > w ktorej przez miesiac pracowalem wraz z doswiadczonym
    >
    > pracownikiem jako uczen wdrazajac sie w fach...

    Czyli ćwok dostawał za ucznia jakieś ulgi czy to z PUPu
    czy skarbowe i to jest jego rekompensata za szkolenie.

    Jeśli nie, no to nie byłes uczniem ale nowym pracownikiem,
    którego ktoś w firmie w sposób naturalny musiał
    wporwadzić i dlatego miałeś 60% wynagrodzenia.

    To nie był żaden kurs opłacany przez pracodawcę!

    Teraz do ciebie należy decyzja czy chcesz tam pracować
    czy nie. Ja bym zrezygnował bo już widać po zapowiedzi
    takiej umowy, że to zwykły kumunistyczny ćwok, wielki pon
    łode wsi, co to chce mieć parobków a nie poważnych partnerów
    do realizacji wspólnych celów.

    Andrzej.