  • Data: 2012-10-10 00:19:29
    Temat: Re: Umowa Cyrograf Szkolenie Kara
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek wrote:

    > W kadrach telefon do pracownika zgubili?

    A po co mają do niego dzownic, skoro on juz odszedl i nie chce wracac.
    Przynajmniej na razie. A potem? A potem to sie juz innego znalazło na
    jego miejsce.

    Zresztą bez jaj. Jak pracownik
    > przechodzi dla przysłowiowych 5PLN, to znaczy że albo nic dal was nie
    > jest wart i nie ma o co płakać, albo jest wart, tylko firma źle wyceniła
    > 5 PLN.

    jak to sie na grupie mowi wyszla ironia i kopnęłą cię w dupę.
    Naprawde nie jesteś w stanie pojąć, że nie 5 zł tutaj chodzi.

    > "Różnica między mną
    > a założycielem wątku polega na tym, że nie uczestniczyłem ani nie będę
    > uczestniczył w żadnych szkoleniach."

    jak wyzej.
    nie mowie o tym szczególnym przypadku tylko ogolnie dlaczego pracodawcy
    chca przywiazac pracownika.

    Nie potrafisz myslec bardziej abstrakcyjnie?