  • Data: 2012-10-10 11:36:24
    Temat: Re: Umowa Cyrograf Szkolenie Kara
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek wrote:

    > Jak chcecie go zatrzymać bo jest dla was cenny, to telefon wydaje się
    > najprostszym sposobem komunikacji.

    Ale jest juz za pozno.
    Nie ma kogo juz zatrzymywac, bo pracownik juz sobie poszedl.
    Pracownika mozna zatrzymywac jak wiesz, ze on chce odejsc, a nie jak juz
    poszedl.

    > No straszne - proponują mu więcej i się zgadza. Wilki normalnie, nie
    > ludzie.

    pensja nie jest jedynym kryterium.
    Nawet gdyby mi ktos zaproponowal 1.5 raza tyle ile mam teraz to bym
    pracy nie zmienił.
    Takiego komfortu pracy jak mam teraz nie znajde nigdzie indziej.
    Chyba że w google.

    tylko tyle? Nie stac cie na nic wiecej.