  • Data: 2022-06-01 03:22:42
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-31, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Wcześniej miałeś jakieś wątpliwości?

    Ja miałem. Mi to się zawsze wydawało, że do dupy to jest ZSRR ale zwykli
    Rosjanie są ok, a kulturowo mamy z nimi sporo wspólnego. Znam oczywiście
    historie z ich wyzwalania ziem okupowanych przez Niemców, ale wydawało
    się, że minęło tyle czasu, że mocno się otworzyli, widzą jak życie
    wygląda gdzieindziej. To, że tego bandytę popiera >70% Rosjan i że po
    prawie 60 latach zachowują się jak dzikie bydło jest dla mnie prawdę
    mówiąc szokiem. Mam lekkie problemy jak się do nich obecnie odnosić.

    --
    Marcin