  • Data: 2022-06-01 06:43:59
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uniwersalne standardy są doskonale rozumiane czego dobitnym przykładem
    > jest i ta dyskusja. Możemy dzelić włos na ośmioro, podsrywać sobie wzajemnie
    > półdemagogiczną retoryką, ale wszelkie akademickie dywagacje kończą się
    > konkretnym pytaniem do konkretnych osób: "czy sam masz z tym problem?"
    > Nie masz, prawda? Więc te wszystkie dylematy, o których wspominasz to
    > jest polityczne szambo i podwójne standardy a nie problemy uniwersalnych
    > wartości. A jeśli szukasz systemu, który działa w praktyce, to
    > powodzenia (co dobrze wiesz). Nie mniej dyskutujesz ze mną, a nie z
> [...]

    Całkiem nieźle ujętę. Problemem jest nie to, że ich zablokowali, ani w
    sumie nawet nie ten przypadek (bo ich zablokowali po prostu w ramach
    sankcji - domyślam się że ustanowionych przez europarlament). Problemem
    jest nasza rodzime rodzime podwórko, która daje ministrowi uprawnienia
    niemal in blanco do blokowania środków komu popadnie a aby blokowanie
    mediów po uważaniu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!