  • Data: 2013-04-14 23:57:49
    Temat: Re: Ukradziony opis aukcji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Primo: nie karm trolla luftbranzlunga.

    Będę karmił kogo mi się podoba :)

    > Secundo: moje lakoniczne pytanie możesz rozwinąć do: "skąd to
    > przekonanie i jak je udowodnisz przed sądem"? ;)

    Ale na to już odpowiadałem.
    Nawet jeżeli byłaby taka konieczność, to załóżmy, ze tego nie dotyczy ten
    wątek.
    Będzie trzeba, to udowodnię.

    > Tertio: nawet jeśli faktycznie skopiował, to opis towaru, o ile nie jest
    > jakoś szczególnie pomysłowy i rozbudowany, ciężko będzie uznać za
    > posiadający dość indywidualnych cech czyniących go dziełem chronionym
    > przez prawo autorskie (patrz mój przykład ze skuterem)

    Ale przykład z opisem skureta był bardzo lakoniczny.

    Mój opis jest na tyle dokładny, że absolutnie nie ma żadnej szansy, aby
    zbieżność była przypadkowa.

    A czy posiada indywidualne cechy czyniące go dziełem chronionym przez
    prawo? A jak to określić? Jakie wyznaczniki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."