  • Data: 2013-04-16 10:42:01
    Temat: Re: Ukradziony opis aukcji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Apr 2013, Budzik wrote:

    > Cały czas słyszę o złodziejach oprogramowania (to ci co kopiują)

    Powszechność błędu wiele nie zmienia.
    A inna sprawa, to brak zwięzłych i prawidłowych określeń na
    takie przypadki - potocznie stosuje się 'piractwo', co jest
    oczywiście również błędne (jako że piractwo to przywłaszczanie
    jednostek pływających).
    Kradzież polega na tym, że ten co legalnie coś miał, tego co miał
    już nie ma. Ukradli i nie ma.
    IMO można więc mówić np. o kradzieży energii.
    O kradzieży sygnału też, ale tylko wtedy, jeśli ten co miał
    dostawać ów sygnał już go nie dostaje, bo po drodze zabrali.

    > więc już sam nie wiem jaka nomenklatura jest poprawna.
    >
    > Podpowiesz?

    Niech będzie, specjalnie dla greka ;) (z małej, celowo)
    "naruszanie praw majątkowych" i "nieuprawnione korzystanie".
    Może być?

    pzdr, Gotfryd