    From: "Michał Lewczuk" <m...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uczen klasy maturalnej i ZUS
    Date: Sat, 22 Feb 2003 11:54:54 +0100

    > Witamy w naszej wspanialej, socjalistycznej rzeczywistosci. Szkoda tylko,
    ze
    > [ciach...]
    To wszystko ja wiem... Ale chcialbym sie dowiedziec czy nie da sie czegos
    zrobic, by uczac sie nie placic skladek na ubezpieczenie spoleczne (albo
    placic ich duzo mniej). Na razie, jedyne co mi przychodzi do glowy, to
    zarejestrowac firme na tate/mame/etc., czyli osoby, ktore oplacaja ZUS.
    Jednak takie rozwiazanie ogranicza. Szukam czegos, co pozoliloby mi
    zarejestrowac dzialalnosc gospodarcza.

    ML