  • Data: 2003-02-25 13:16:07
    Temat: Re: Uczen klasy maturalnej i ZUS
    Od: "Michał Lewczuk" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > koncu jestem uczen (a niedlugo student)... w koncu studenci nie musza (czy
    > uczniowie szkol srednich musza?)...
    sam sobie odpowiem... juz znalazlem... uczniowie tez nie musza placic...
    czy nie musza znaczy nie moga? czy mozna dobrowolnie placic ZUS od umowy
    zlecenia i nie placic od DG? kiedys na stronie ZUSu bylo, ze
    uczniowie/studenci do 26 roku zycia nie moga dobrowolnie placic ZUSu od tych
    umow. teraz tego nie widze tam...

    ML