  • Data: 2003-02-25 13:11:45
    Temat: Re: Uczen klasy maturalnej i ZUS
    Od: "Michał Lewczuk" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli "dla pozoru" to co innego.
    > Ale on pisał zdaje się że "za 100zł bo tylko na tyle jest
    > roboty" ! I jeśli faktycznie będzie "robił za 100zł miesięcznie"
    > (na UZ) to to fikcja nie będzie.
    > Przynajmniej tak to odebrałem i przy takich założeniach pisałem :)
    > "dla pozoru" <> "tylko z jakiegoś powodu" :)
    >
    > (tj. pewnie dla 100zł/miesiąc nie chciałoby mu się zatrudniać,
    > *ale* skoro się zatrudni to warunki spełni - znaczy przepisy @#$%^).
    dokladnie. teraz robie to za darmo, robota jest warta na pewno tych 100 czy
    200 zl. to czemu nie zawrzec umowy, brac za to pieniadze, placic ZUS,
    podatek?
    problem w tym czy ktos nie przyczepi sie do tego, ze bede placil ZUS... w
    koncu jestem uczen (a niedlugo student)... w koncu studenci nie musza (czy
    uczniowie szkol srednich musza?)...

    ML