    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uczen klasy maturalnej i ZUS
    Date: Sat, 22 Feb 2003 09:47:57 +0100

    "Michał Lewczuk" <m...@s...com> wrote in message
    news:b32pja$1hks$1@foka1.acn.pl...

    > Czy moze o czyms nie wiem, jest jakis sposob na obejscie (legalne) tych
    > przepisow... Przeciez to jest chore. Jak maja rozwijac sie male firmy? Jak
    > ludzie w moim wieku maja zaczynac dzialalnosc gospodarcza? Nie jestem w
    > stanie zalozyc firmy, ktora od razu bedzie zarabiala po 30 tys rocznie.

    Witamy w naszej wspanialej, socjalistycznej rzeczywistosci. Szkoda tylko, ze
    jak pada pytanie o emerytury, to wszyscy oczywiscie uwazaja, ze sa za niskie
    ( choc sa najwyzsze sposrod eks-demoludów ) i nalezy je podwyzszac. Ludzie -
    albo to, albo to! Podatki i parapodatki dlawia gospodarke - efektem jest
    rekordowe bezrobocie, ale za zwiekszaniem wydatków budzetowych jest kazdy,
    nie widzac ich zwiazku z drenazem jego kieszeni przez fiskusa. Jak opinia
    publiczna przestanie popierac blokujacych rolników, pielegniarki,
    stoczniowców i przede wszystkim najwieksze nieszczesci naszego kraju
    górników-bandytów ( przypominam 34 mld zl wydane do tej pory, 7 mld
    planowanego dokapitalizowania i 24 mld zl dlugów ), to moze takie nowe
    przedsiewziecia beda mialy szanse. A tak - sorry, Gregory. Jak nie zarobisz
    na haracz dla panstwa nadopiekunczego, to lepiej idz na bezrobocie.
    Przynajmniej cos dostaniesz.

    Depi.