  • Data: 2005-04-11 19:42:38
    Temat: Re: Uciazliwy kundel
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Przemek R...* wrote in <news:d3domr$71i$1@inews.gazeta.pl> :

    > co Ty bredzisz. To byla Twoja jedyna odpowiedz, jedyna Twoja opcja, to co
    > inni zaproponowali

    Ja nic nie mówiłem...

    > nie ma utaj zadnego znaczenia, moze byc jedynie powodem dla ktoych oni tez
    > by zostali o cos takiego oskarzeni.

    o co? za słowa kogos innego?

    > ************pytanie************
    >
    > *********odpowiedz***********
    > wiatrówka....

    no to co to za przepisy ta wiatrówka?

    > jak chcesz mozemy sie zalozyc o pieniadze kto ma racje. Ja spelnie swoj
    > obywatelski obowiazek.

    nie zakładam sie nigdy, niezależnie od okoliczności. Namawiasz do
    hazardu?

    > Oni ocenia czy ja sie osmieszam czy Ty przestepstwo popelniasz ok ?

    zwisa mi to. Nawiasem: wiatrówka - no, kurtka taka...

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.