  • Data: 2005-04-11 21:06:08
    Temat: Re: Uciazliwy kundel
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to nie ja i kropka.

    tak sobie to tluimacz

    > o co chodzi? Czy jest jakiś przepis nazwany wiatrówka? widze że znasz
    > cały repertuar narzędzi do rozboju - może to raczej tobą powinni sie
    > zainteresować?

    heh,

    > na razie na topie sa pedofile wiec maja zajecie. Towarzystwo opieki
    > nad zwierzetami tez czyta?

    zajmuja sie, prawdopodobnie ten ponizej jest u nich na "topie":

    a co do zwierzaka, to mam nadzieje ze ktos zglosi, albo sami sie tym zajma,
    bo od takiego pieprzenia komus sie moze
    w glowce poprzewracac i skrzywdzi jakiegos psiaka.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...