  • Data: 2005-04-11 20:58:19
    Temat: Re: Uciazliwy kundel
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Przemek R...* wrote in <news:d3ekpi$59n$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]

    to nie ja i kropka.

    > do pistoletu, noza, bejsbola itd tez potrzebujesz przy rozboju ? Czy
    > wystarczy niebezpieczne narzedzie?

    o co chodzi? Czy jest jakiś przepis nazwany wiatrówka? widze że znasz
    cały repertuar narzędzi do rozboju - może to raczej tobą powinni sie
    zainteresować?

    > te grupe czyta tez policja, wiec mam nadzieje ze nie bede musial ja donosic.

    na razie na topie sa pedofile wiec maja zajecie. Towarzystwo opieki
    nad zwierzetami tez czyta?

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.