  • Data: 2005-04-12 10:13:05
    Temat: Odp: Uciazliwy kundel
    Od: "albert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > to raczej ty sie powinienes zastanowic czy u Ciebie wszystko dobrze,
    > murzynow tez bijecie?
    >
    > Po z atym badz laskaw nieco rozwijac mysl zanim zechcesz kogos obrazic.
    >
    > P.

    u mnie wszystko znakomicie
    murzynów nie bijemy, tutaj ani jednego nie ma.
    zastanawia mnie ta forma WY.. skąd takie naleciałości
    ale domyślam sie że to po poprzednim ustroju gdy w domu mówili
    wicie rozumicie towarzyszu.......
    co do rozwijania myśli sorry ale tu nie ma czego rozwijać.
    a analiza poprzednich twoich postów napawa smutkiem.

    tak przy okazji czy jesteś wskazać choć jedną osobe na grupie
    która cię lubi w jakis sposób albo chociaż szanuje ?
    bo udzielasz się jak tylko możesz bez względu na to czy cos wiesz czy nie,
    aby tylko zaistnieć, co zresztą wywołuje efekt odwrotny do zamierzonego
    niestety.
    więc jedyne reakcje są stricte rozrywkowe.
    tylko nie rozumiem dlaczego cię to drażni ?
    przecież właśnie chyba o to ci chodziło ?