  • 21. Data: 2013-08-27 20:52:50
    Temat: Re: Ubezpieczenie NFZ
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Aug 2013, lu dzik wrote:

> [...]
    [...]
    > Tak jakbym nie znał tej stronki, nie wiem kto wprowadził te opłaty i czy jest
    > w ogóle jakiś jeleń, który by to zapłacił, przecież do obejścia tegoż
    > wystarczy miesiąc rejestracji w PUP i już się jest ubezpieczonym

    Toć właśnie to piszę.
    W poście otwierającym wątek było, że NIE MA takiej możliwości, prawda?
    A wtedy otwiera się problem progu wejścia.

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2013-08-27 22:22:37
    Od: grzech <g...@g...pl>

    > Och, dopiero tu zauważyłem, że dyskutuję z imbecylem.

    Oderwałeś w końcu wzrok od monitora i spojrzałeś w lustro. Tak trzymaj.

  • 23. Data: 2013-08-27 22:59:32
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl>

    > Och, dopiero tu zauważyłem, że dyskutuję z imbecylem.

    Jeśli rozmawiasz sam ze sobą, to faktycznie. Zalecam skorzystać z
    ubezpieczenia, które na pewno masz.

  • 24. Data: 2013-08-27 23:00:52
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl>

    > [...]
    >
    > Toć właśnie to piszę.
    > W poście otwierającym wątek było, że NIE MA takiej możliwości, prawda?
    > A wtedy otwiera się problem progu wejścia.

    Pytałem co oprócz metod które znam i wymieniłem wchodzi w grę.

  • 25. Data: 2013-08-28 01:24:00
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-08-26 19:20, lu dzik pisze:
> [...]
    > naprawdę nie służą, poza zapoznaniem się z ofertami typu telemarketing,
    > czy układanie płytek dla osób z grupą inwalidzką.
    > Na studenta jestem już za stary, mieszkam obecnie u
    > rodziców-stypendystów ZUS, nikt nie może mnie fikcyjnie zatrudnić,
    > przysposobić, zaadoptować czy coś w tym stylu, nie jestem
    > emerytem/rencistą ani inwalidą. Niby istnieje konstytucyjne prawo do
    > bezpłatnej służby zdrowia, ale jak mnie wykreślą w PUP, to nawet gdy
    > mnie coś potrąci na pasach, to nie przyjmą mnie bezpłatnie do szpitala.
    > Na samodzielną opłatę w NFZ mnie nie stać, gdzie mogę się ubezpieczyć,

    Ponieważ autor wątku swoimi bezczelnymi roszczeniami zaśmieca kilka grup
    wkleję tu mój wcześniejszy post.

    Usiłujesz w sposób bezczelny i zuchwały (bo publicznie to ogłaszasz),
    wyłudzić nienależne ci korzyści.
    Opieka medyczna, także świadczona w ramach publicznej służby zdrowia NIE
    JEST darmowa, sprzęt i praca personelu wszak kosztuje, a każdy z
    uprawnionych ma prawo do tych świadczeń, bo za nie wcześniej ZAPŁACIŁ
    (on sam albo członek jego rodziny) w formie wcale niemałych, poniekąd
    ryczałtowych opłat- składek pobieranych przez ZUS!
    Wprawdzie z tych składek , w ramach miłosierdzia społecznego;-) opłacana
    jest tez opieka medyczna bezrobotnych przy założeniu, ze oni
    rzeczywiście bez swojej winy nie mają pracy, choć jej aktywnie
    poszukują. Przez owo aktywne poszukiwanie rozumie się
    wg.dotychczasowych, chorych przepisów ZALEDWIE comiesięczne pojawianie
    się w PUP. Natomiast ty ani nie płacisz składki, ani nie robi dla ciebie
    tego nikt z twojej rodziny, pracy proponowanej w PUP nie chcesz podjąć i
    nawet nie raczysz tam raz na miesiąc się pojawić.
    A zatem dlaczego część moich zarobionych pieniędzy (i każdego innego
    płacącego składki na ZUS), które muszę wpłacać do ZUS ma być zużyta na
    pieszczenie się z takim darmozjadem, zamiast np. być spożytkowana na
    podniesienie jakości świadczeń dla tych do ich odbioru uprawnionych, tj.
    tych, co je już wcześniej opłacili!?

    PS. a w tematyce grupy,- czy czasem porady jak uzyskać świadczenia NFZ
    nie będąc do tego uprawnionych poprzez obejście przepisów (wyłącznie w
    tym celu) nie kwalifikują się "pod paragraf"? - w przypadku podobnego
    narażenia skarbu państwa na straty poprzez obchodzeniem, czy tez
    wykorzystanie przepisów podatkowych w tym celu odpowiedź byłaby
    twierdząca, zgodnie z nowymi zmianami wprowadzonymi niedawno przez mgr
    historii stojącego na czele Min. Finansów..;-)

  • 26. Data: 2013-08-28 03:16:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p47 wrote:

> [...]
    > twierdząca, zgodnie z nowymi zmianami wprowadzonymi niedawno przez mgr
    > historii stojącego na czele Min. Finansów..;-)

    bełkot potłuczonego.

  • 27. Data: 2013-08-28 08:45:05
    Od: m...@g...com

    Tak, celowo wyciąłem ten fragment. Ale może należałoby zapytać TK czy ustawa może
    zmieniać sens artykułu konstytucji. Wg mnie nie powinno tak być, ale się zapewne
    mylę.

    > ... i tak jest w przypadku niemal każdej "konstytucyjnej gwarancji".
    >
    > Wystarczy zmienić/uzupełnić ustawę, a do tego wystarczy zwykła
    >
    > koalicyjna większość.
    >

    > Nie będę już explicite pisał co sobie można taką konstytucją.

    Wygląda na to, że właściwie to jest do d..

  • 28. Data: 2013-08-28 08:56:33
    Od: m...@g...com

    równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych.

    > widzisz, równy oznacza, że bedziesz czekał tyle samo w kolejce i
    >
    > zaplacisz tyle samo za leczenie co inni

    Nie nie.. Słowa "finansowanej ze środków" publicznych bezwzględnie odnoszą się do
    "opieki zdrowotnej" a nie do "równego dostępu" ani niczego innego w tym zdaniu. Ja
    rozumiem, ze ironizujesz, ale jeśli my się godzimy na taką interpretację to jesteśmy
    w ciemnej d.. czyli właśnie tam gdzie jesteśmy.

    > tam nie jest napisane, że bedzie darmo lub ze mozliwosc rownego leczenie
    >
    > leczenie nie trzeba zaplacic.

    Wg mnie jest.

  • 29. Data: 2013-08-28 09:02:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-28 08:56, m...@g...com pisze:

    > Wg mnie jest.

    Kurde, uważasz że Konstytucja daje możliwość niepłacenia składki na
    ubezpieczenie zdrowotne? To byłoby zbyt piękne ;)

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2013-08-28 15:23:37
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ponieważ autor wątku swoimi bezczelnymi roszczeniami zaśmieca kilka grup
    > wkleję tu mój wcześniejszy post.

    Ponieważ rzeczywiście jesteś durniem, nie będę już nawet z Tobą
    polemizował.
    Aha, zgłoś mnie jeszcze do US, bo ostatnio sąsiadomi pomalowałem płot i
    skosiłem trawę w ogródku, a to wszystko bez odprowadzonych składek,
    ryzykując przy tym wpadnięcie pod ostrze maszyny, dzięki czemu ewentualną
    uciętą rękę, musiano by mi przyszyć z odjętych Ci od ust składek, dzięki
    czemu uszczupliłby się znacznie budżet państwa, a Ty nie mógłbyś spać, a
    mogłem w tym czasie legalnie tyrać w biedronce, PUP skreśliłby jedną
    osobę, a życie w kraju byłoby piękniejsze.