  • 11. Data: 2004-03-13 08:04:31
    Temat: Re: Ubezpieczenie AC/OC a badanie techniczne ?
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "tomek tarasiuk" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c2th4q$3ft$1@inews.gazeta.pl...

    Jeśli
    > ci
    > >
    > To wytłumacz dlaczego jak przywalił mi tramwaj i nie miałem przeglądu to
    > dostałem odszkodowanie. Tomek

    On Ci nic nie wytłumaczy. Za głupi i za nerwowy. W dodatku umiejętność
    czytania nazywa mądrością;)))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2004-03-13 08:05:58
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Waldemar" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A jak ma sie sprawa gdy autko jest zarejestrowane ale nie ma opłacanego
    > obowiazkowego OC od jakiegoś czasu. Z tym, że to auto nie jest w ruchu
    > tylko np. stoi przed domem ?

    Nie ma to żadnego znaczenia. Jak się dopatrzą zapłacisz cos ok.2000 zł kary.
    Zarejestrowany= ubezpieczony. Jeśli nie to UFG masz na karku.

  • 13. Data: 2004-03-13 14:21:25
    Od: "Marcin" <t...@t...pl>

    Użytkownik "tomek tarasiuk" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c2th4q$3ft$1@inews.gazeta.pl...

    > To wytłumacz dlaczego jak przywalił mi tramwaj i nie miałem przeglądu to
    > dostałem odszkodowanie. Tomek

    Z AC czy OC ?

    Marcin

  • 14. Data: 2004-03-13 15:01:42
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin <t...@t...pl> napisał(a):

    > Z AC czy OC ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin

    OC . Tomek

  • 15. Data: 2004-03-13 19:56:22
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    "On", mów sobie o swoim tacie na przykład, nie o mnie. Masz problem -
    napisz! Nie wiesz czy masz? Wyłącz modem i dobranoc.

  • 16. Data: 2004-03-14 09:14:39
    Od: "BartekB" <n...@...adresu.pl>

    Użytkownik "Waldemar"napisał
    > A jak ma sie sprawa gdy autko jest zarejestrowane ale nie ma
    opłacanego
    > obowiazkowego OC od jakiegoś czasu. Z tym, że to auto nie jest w ruchu
    > tylko np. stoi przed domem ?

    A jesli stoi przed domem na gorce, peknie linka od recznego, auto sie
    stoczy i narobi szkod?
    A jesli w skutek nieszczelnosci instalacji paliwowej auto wybuchnie i
    narobi szkod?
    A jesli...
    Poszkodowany moze Cie pozwac w sprawie cywyilnej, bo szkod narobil Twoj
    samochod. Chcesz za to wszystko placic ze swojej kieszeni? A OC to
    wlasnie (jak widniejena wnisku o zawarcie umowy):
    "OBOWIAZKOWE ubezpiecznie odpowiedzialnosci cywilnej POSIADACZA pojazdu
    mechanicznego".
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 17. Data: 2004-03-15 13:46:12
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości
    > Powtórzę raz jeszcze:

    a gdzie mi to prędzej mówiłeś?

    > Nie wiesz- nie pisz.
    > Chcesz pisać głupoty-odłącz modem;)
    > Zanim odpiszesz przeczytaj OWU (znajdziesz w sieci).

    no niestety sam głupoty piszesz, ba nawet zupełnie pojęcia nie masz, bo nie
    istnieje coś takiego jak OWU oc komunikacyjnego, a treść tej umowy reguluje
    ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, której art 43.3 potwierdza to o czym
    napisałem

    pozdrawiam Tiger

  • 18. Data: 2004-03-16 09:10:42
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Tiger" <t...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    reguluje
    > ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, której art 43.3 potwierdza to o

    Art. 43. Zakładowi ubezpieczeń przysługuje prawo dochodzenia od kierującego
    pojazdem mechanicznym zwrotu wypłaconego z tytułu ubezpieczenia OC
    posiadaczy pojazdów mechanicznych odszkodowania, jeżeli kierujący:

    1) wyrządził szkodę umyślnie lub w stanie po użyciu alkoholu albo pod
    wpływem środków odurzających, substancji psychotropowych lub środków
    zastępczych w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu narkomanii;

    2) wszedł w posiadanie pojazdu wskutek popełnienia przestępstwa;

    3) nie posiadał wymaganych uprawnień do kierowania pojazdem mechanicznym, z
    wyjątkiem przypadków, gdy chodziło o ratowanie życia ludzkiego lub mienia
    albo o pościg za osobą podjęty bezpośrednio po popełnieniu przez nią
    przestępstwa;

    I gdzie widzisz "regresik" za brak badań?? Nie umiesz czytać czy masz
    problemy z rozumieniem słowa pisanego? Trzy dni potrzebowałeś na odpowiedź
    bez sensu??

  • 19. Data: 2004-03-16 09:21:55
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

> [...]

    nie
    > istnieje coś takiego jak OWU oc komunikacyjnego, a treść tej umowy

    Jak się zwał tak się zwał. Każdy zainteresowany wie o co chodzi.

    > której art 43.3 potwierdza to o czym
    > napisałem

    Zgadza się . Potwierdza twoją nieumiejętność czytania ze zrozumieniem oraz
    nieumiejętność przyznania się do błędu.

  • 20. Data: 2004-03-16 11:27:53
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl>

    > Zgadza się . Potwierdza twoją nieumiejętność czytania ze zrozumieniem oraz
    > nieumiejętność przyznania się do błędu.

    W takim razie podaj wszystkim zainteresowanym, jakie są potrzebne
    uprawnienia do prowadzenia pojazdu bez ważnego przeglądu technicznego, bo
    zapewniam Cię że zwykłe prawo jazdy wtedy już nie wystarczy.
    Oczywiście w kontekscie wcześniej zacytowanego przez Ciebie art 43.3 ustawy
    o ubezpieczeniach obowiązkowych, tylko proszę podaj ściśle a nie "jak zwał
    tak zwał".

    Pozdrawiam Tiger