  • 1. Data: 2004-03-12 10:28:25
    Temat: Ubezpieczenie AC/OC a badanie techniczne ?
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    Szanowni Państwo mam pytanie czy ubezpieczenie AC/OC "działa" jeżeli
    samochodzik który spowodował wypadek nie miał ważnych badań technicznych w
    chwili kolizji. Tak mi się przydarzyło i nie wiem czy wogóle z
    ubezpieczalnią się spierać co do tego. Wina leżała po mojej stronie (w
    zasadzie po stronie mojej ukochanej żeony). Ubezpieczalnia (Filar) odmawia
    wypłaty :( .

    pozdrawiam Przemek

  • 2. Data: 2004-03-12 12:09:58
    Temat: Re: Ubezpieczenie AC/OC a badanie techniczne ?
    Od: "BartekB" <b...@w...xxx>

    Użytkownik "Ania & Krzyś"napisał
    > Nie działa... anie jedno ani drugie - bo jak ma działać skoro auto nie
    miało
    > badań i jest uważane za niezdolne do ruchu...

    Kazde zarejestrowane autko powinno posiadac OBOWIAZKOWE ubezpieczenie
    OC. Wnioskuje zatem, ze waznosc przegladu nie ma tu znaczenia. Z braku
    przegladu mozna sie probowac tlumaczyc tym, ze sie wlasnie na taki
    przeglad jechalo. Tak wiec OC powinno pokryc straty poszkodowanego. Nie
    wiem natomiast, jak jest z AC.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 3. Data: 2004-03-12 12:31:32
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Przemek" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ubezpieczalnią się spierać co do tego. Wina leżała po mojej stronie (w
    > zasadzie po stronie mojej ukochanej żeony). Ubezpieczalnia (Filar) odmawia

    OC -brak przeglądu bez znaczenia.
    AC-brak przeglądu=brak odszkodowania.
    Tak stanowia OWU.

    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-03-12 12:32:29
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie działa... anie jedno ani drugie - bo jak ma działać skoro auto nie
    miało
    > badań i jest uważane za niezdolne do ruchu...

    Nie wiesz- nie pisz.
    Chcesz pisać głupoty-odłącz modem;)

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-03-12 13:45:20
    Od: "Arczi" <a...@p...fm>

    Witam serdecznie

    Użytkownik "Leszek" napisał:

    [...
    > OC -brak przeglądu bez znaczenia.
    > AC-brak przeglądu=brak odszkodowania.
    > Tak stanowia OWU.
    ...]

    Co sie dzieje jesli np. samochod nie ma aktualnych badan technicznych i z
    tego powodu stoi na parkingu, a pechowo ktos w niego wjedzie lub porzadnie
    porysuje. Czy w takim przypadku, jesli brak sprawcy to mozna domagac sie
    wyplaty odszkodowania z tytulu AC i czy to odszkodowanie zostanie wyplacone
    ? Oczywiscie AC i OC oplacone i aktualne.

    Pozdrawiam,
    ArcziWitam serdecznie

    Użytkownik "Leszek" napisał:

    [...
    > OC -brak przeglądu bez znaczenia.
    > AC-brak przeglądu=brak odszkodowania.
    > Tak stanowia OWU.
    ...]

  • 6. Data: 2004-03-12 15:41:47
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > OC -brak przeglądu bez znaczenia.

    fajnie mi bez znaczenia, a regresiku do sprawcy zapomniałeś?, Poszkodowany
    oczywiście kasę dostanie od firmy ubezpieczeniowej, ale sprawca jej to z
    nawiązką odda.

    Pozdrawiam Tiger

  • 7. Data: 2004-03-12 16:50:12
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Arczi" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]

    > wyplaty odszkodowania z tytulu AC i czy to odszkodowanie zostanie
    wyplacone
    > ? Oczywiscie AC i OC oplacone i aktualne.

    Nie. Napisałem już: warunkiem wypłaty odszkodowania jet ważne badanie
    techniczne.

  • 8. Data: 2004-03-12 16:51:41
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Tiger" <t...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > fajnie mi bez znaczenia, a regresiku do sprawcy zapomniałeś?, Poszkodowany
    > oczywiście kasę dostanie od firmy ubezpieczeniowej, ale sprawca jej to z
    > nawiązką odda.

    Powtórzę raz jeszcze:
    Nie wiesz- nie pisz.
    Chcesz pisać głupoty-odłącz modem;)
    Zanim odpiszesz przeczytaj OWU (znajdziesz w sieci).

  • 9. Data: 2004-03-12 21:04:23
    Od: Waldemar <w...@t...pl>

    BartekB wrote:

    > Kazde zarejestrowane autko powinno posiadac OBOWIAZKOWE ubezpieczenie
    > OC.

    A jak ma sie sprawa gdy autko jest zarejestrowane ale nie ma opłacanego
    obowiazkowego OC od jakiegoś czasu. Z tym, że to auto nie jest w ruchu
    tylko np. stoi przed domem ?

  • 10. Data: 2004-03-12 23:29:30
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ania & Krzyś <b...@o...pl> napisał(a):

    > Patrzcie jaki mądry pan Leszek... Ja jednak upieram się przy swoim. Jeśli
    ci
    > się nie podobają moje posty - zablokuj! Nie potrafisz? Odłącz modem!

    To wytłumacz dlaczego jak przywalił mi tramwaj i nie miałem przeglądu to
    dostałem odszkodowanie. Tomek