  • 1. Data: 2004-09-04 16:13:20
    Temat: UWAGA! firmy i radcy prawni
    Od: "live well" <l...@a...net.pl>

    Duże firmy ze sztabem pracowników biurowych, w tym prawników, zadufani we
    własną wielkość podsuwają swoim dostawcom takie umowy, jakby chciały
    wyłudzać w przyszłości nienależne kary albo skarżyć w sądzie innych za
    własne uchybienia,
    może przykład? proszę bardzo:

    "Sprzedający ponosi wszelką odpowiedzialność (w tym finansową) za szkody
    Kupującego i szkody, za które Kupujący jest odpowiedzialny, powstałe w
    czasie wykonywania przez Sprzedającego Umowy lub po jego zakończeniu."

    Czy są to "tylko" nieetyczne umowy
    czy też świadome łamanie prawa ?
    w każdym razie (co najmniej) mętne wypociny biurwy ...

    Czy dostawca (nawet nie producent) zapałek ma odpowiadać np. za wszystkie
    pożary spowodowane przez odbiorcę?

  • 2. Data: 2004-09-04 17:23:07
    Temat: Re: UWAGA! firmy i radcy prawni
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "live well" <l...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w każdym razie (co najmniej) mętne wypociny biurwy ...
    >
    > Czy dostawca (nawet nie producent) zapałek ma odpowiadać np. za wszystkie

    Piekny SPAM
    bo brakuje nawet odwagi by sie podpisać!!

    Michał Siarkiewicz
    www.prawo.hg.pl

  • 3. Data: 2004-09-04 17:33:06
    Od: "Gooral" <i...@w...pl>

    Mecenas wrote:
    > Piekny SPAM
    > bo brakuje nawet odwagi by sie podpisać!!
    Ke?? A od kiedy niepodpisywanie się jest spamem?

    > www.prawo.hg.pl
    A to już jak najbardziej SPAM :]

    --
    Gooral

  • 4. Data: 2004-09-04 17:52:12
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Gooral" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ke?? A od kiedy niepodpisywanie się jest spamem?

    > A to już jak najbardziej SPAM :]

    Ja najbardziej NIE.

    --
    Prawda o olimpiadzie tylko TU!
    http://prt.psp.ee/olympics

  • 5. Data: 2004-09-04 18:10:55
    Od: "Gooral" <i...@w...pl>

    Jaroslaw Soja wrote:

    > Ja najbardziej NIE.
    Dobra - mogę na to przystać - maj mistejsk ;)
    --
    Gooral

  • 6. Data: 2004-09-04 18:20:31
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:chcvgh$q68$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Ja najbardziej NIE.

    Jak najbardziej *tak* . Link znajduje się w polu treści
    posta więc jest "ordynarnym" spamem. Gdy go wraz
    z podpisem "wsadzi" tam gdzie jego miejsce, czyli pod
    *delimiter" to będzie to wtedy sygnaturka która na
    wiele zezwala_dopuszcza. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty.

  • 7. Data: 2004-09-04 18:45:57
    Od: "live well" <l...@a...net.pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> wypocił w wiadomości

    > Piekny SPAM
    > bo brakuje nawet odwagi by sie podpisać!!

    Czy mam podać też autora takiej umowy?
    ktoś z PKP (może jakiś Mecenas)
    Teraz już nie spam?

    --
    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

  • 8. Data: 2004-09-04 18:59:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > Czy są to "tylko" nieetyczne umowy
    > czy też świadome łamanie prawa ?
    > w każdym razie (co najmniej) mętne wypociny biurwy ...

    Moim zdaniem ktoś chciał to naumowo opisać. nie ma moim zdaniem siły, by
    jaki kolwiek sąd na tej podstawie uznał, ze sprzedajacy ponosi konsekwencje
    błędów kupującego. Choćby ze względu na zasady współżycia społęcznego, jak
    to się ładnie nazywa.

    > Czy dostawca (nawet nie producent) zapałek ma odpowiadać np. za wszystkie
    > pożary spowodowane przez odbiorcę?

    No pewnie, że nie.

  • 9. Data: 2004-09-04 19:04:13
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z podpisem "wsadzi" tam gdzie jego miejsce, czyli pod
    > *delimiter" to będzie to wtedy sygnaturka która na

    Dla mnie tresc posta konczy sie rowniez podpisem, nie tylko delimiterem,
    takze w tym wypadku IMHO mozna miec jedynie pretensje o niewlasciwie
    ustawiona tresc posta, a nie o spam. :>

  • 10. Data: 2004-09-04 19:09:03
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:chd3p4$d64$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [.....................]
    > Dla mnie tresc posta konczy sie rowniez podpisem, nie tylko delimiterem,
    > takze w tym wypadku IMHO mozna miec jedynie pretensje o niewlasciwie
    > ustawiona tresc posta, a nie o spam. :>

    Wszystko co jest zawarte pomiędzy wrotką, delimiterem
    jest treścią posta. Wszelkie linki tam zawarte są reklamą
    (są wyjątki) , a to jest spamem. Pod delimiterem jest zona_enklawa
    która *dopuszcza* tego rodzaju "grzeszki".

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    (...) przy nietrzeźwej znaleziono trzeźwe niemowle.