  • 1. Data: 2002-05-13 13:25:49
    Temat: Re: UWAGA NA FIRME EXPRO - OSZUŚCI !!!
    Od: "Monika Frączek" <m...@e...pl>

    Szanowni Państwo,
    z uwagi na fakt, iż nie jesteśmy w stanie kontrolować wszystkich informacji
    pojawiających się na nasz temat w Internecie, mamy nadzieję, że osoby
    zainteresowane rozwianiem ewentualnych wątpliwości dotyczących współpracy z
    firmą EXPRO skontaktują się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    Niestety Internet daje wielu jego użytkownikom poczucie anonimowości oraz
    bezkarności, pozbawiając wielu elementarnych zasad kultury i uczciwości. Być
    może dlatego też dyskusja na temat naszej firmy zabrnęła na tyle daleko, że
    na podstawie nikłych przesłanek wysnuwa się daleko idące wnioski ( np. Sl@0"
    f...@p...com pisze : "Brak jasnych i pelnych odpowiedzi, a tym bardziej
    ich unikanie, jest jednoznacznym przyznaniem sie do winy").

    Jeszcze raz podkreślamy, że nie stosujemy praktyk, o które jesteśmy na
    łamach tej dyskusji posądzani i podobnie jak autor pomówienia, uważamy
    podobne praktyki za nieuczciwe. Nieprawdziwe są również inne pomówienia.
    Uważamy także, że takie oświadczenie jest wystarczające i nie czujemy się w
    związku z tym zobowiązani do odpowiadania na anonimowe pytania szczegółowe.

    Będąc poważną firmą, nie możemy poświęcać naszego czasu pracy na składanie
    formalnych wyjaśnień na nieformalne pomówienia, dlatego informujemy, że nie
    będziemy brać dalszego udziału w tej dyskusji.

    Życząc wszystkim owocnego korzystania z Internetu pozostajemy do Państwa
    dyspozycji.

    Z poważaniem,
    Monika Frączek, EXPRO
    Dyrektor Biura Obsługi Klienta
    m...@e...pl
    tel. (12) 42 43 900

  • 2. Data: 2002-05-13 16:02:01
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Użytkownik Monika Frączek <m...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aboerm$j7h$...@n...tpi.pl...
> [...]

    > będziemy brać dalszego udziału w tej dyskusji.
    >
    > Życząc wszystkim owocnego korzystania z Internetu pozostajemy do Państwa

    I to mnie juz wystarczy. Szkoda jednak, ze otwarcie nie orzedstawiliscie
    Panstwo odpowiedzi na pytanie. Niestety zrobiliscie bledy marketingowe.
    Sadze, ze wiecie o co mi chodzi. Zreszto mnie tez ponioslo, bo nie lubie
    jach ktos robi ludzi w konia w stylu Pana Tymochowicza (najlepszego chyba w
    Polsce specjalisty od manipulacji - szara eminencje i nauczyciela Leppera).
    Moze faktycznie na tej grupie nie wszyscy wylapuja te niuanse, ale sam
    wykladalem sposoby, ktorymi posluguja sie, powiedzmy, osoby przewrotne i nie
    uczciwe.

    Nie mowie, ze robiliscie to swiadomie, ale efekt

    Zycze Panstwu numer 1 w Polsce. Mysle, ze macie na tyle dobra oferte, ze nie
    musicie stosowac watpliwych pod wzgledem prawnych sztuczek marketingowych -
    nie twierdze, ze uzywacie, bo jednak nie otrzymalem odpowiedzi. Ale chyba
    juz ja wszyscy znamy.

    Nie zachecam rowniez Panstwa do przekraczania norm prawnych w imie sukcesu
    firmy, gdyz to rowniez moze obrocic sie przeciwko Panstwu (nie chcialbym by
    to zabrzmialo jako straszenie, gdyz jest to jedynie luzna refleksja). Warto
    sie przyjrzec najjaskrawszemu tego przykladowi, tj PZU Zycie i Panu
    Wieczerzakowi. Oskarza sie go o wyprowadzanie pieniedzy, a przeciez to za
    jego prezesury PZU Zycie wielokrotnie zwiekszylo ZYSK. Co wiecej byl to zysk
    najwiekszy wsrod firm panstwowych i wyniosl ponad 1 (slownie: jeden) miliard
    zlotych. Niech Pani pomysli jaki to byl naplyw pieniedzy do budzetu i to
    zarowno w postaci podatkow jak i dewidendy.

    To bylo o wiele wiecej niz wypracowala spolka matka, czyli PZU. Za co wiec
    jest w areszcie i nikt mu nie postawil nawet oskarzenia? Za to, ze dziala
    niestandardowo.

    Jescze raz zycze sukcesow... Cel osiagnalem... Sadze, ze przemyslicie
    Panstwo techniki sprzedazy, a procedury zabezpieczac beda Panstwa przed
    ewentualnymi wpadkami. Czekalem na Pani odpowiedz na pytania. Mimo braku
    odpowiedzi je otrzymalem i jak mysle my wszyscy je otrzymalismy. I na tym
    koncze udzial w tym watku.

    Uhhh

    Pzdr
    Sl@o

  • 3. Data: 2002-05-13 16:33:27
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Wieczerzakowi. Oskarza sie go o wyprowadzanie pieniedzy, a przeciez to za
    > jego prezesury PZU Zycie wielokrotnie...

    Jestes chyba z Warszawy, jesli nie to mnie popraw :)

    Podsylam kilka adresow, zrob sobie wydruk - moze sie przedac.

    Aleje - Ośrodek pomocy psychologicznej
    (0-22) 849 77 56
    02-566 Warszawa

    Kryczyński Igor, dr nauk med. Spec. neurolog, psychiatra
    (0-22) 844 38 72
    02-645 Warszawa

    Aleje - Ośrodek pomocy psychologicznej
    (0-22) 849 77 56
    02-566 Warszawa reklama

    Bem - Centrum psychoterapii
    (0-22) 622 69 63
    00-582 Warszawa

    Berezowska Jolanta, lek. med. Spec. psychiatra. Psychoterapia
    (0-22) 669 11 96
    01-913 Warszawa

    Borzym Agnieszka, lek. med. psychiatra. Gabinet
    (0-22) 827 48 96
    00-023 Warszawa

    Długoń U., lek. med. psychiatra. Gabinet
    (0-22) 827 48 96
    00-023 Warszawa

    Duński Witold, lek. med. Spec. psychiatra neurolog. Gabinet
    0 602 65 71 74
    00-849 Warszawa

    Cos wybierzesz.

    3maj sie cieplo :)