    From: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www,pl.regionalne.krakow,pl.soc.prawo
    Subject: Re: UWAGA NA FIRME EXPRO - OSZUŚCI !!!
    Date: Mon, 13 May 2002 18:33:27 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    > Nie zachecam rowniez Panstwa do przekraczania norm prawnych w imie sukcesu
    > firmy, gdyz to rowniez moze obrocic sie przeciwko Panstwu (nie chcialbym
    by
    > to zabrzmialo jako straszenie, gdyz jest to jedynie luzna refleksja).
    Warto
    > sie przyjrzec najjaskrawszemu tego przykladowi, tj PZU Zycie i Panu
    > Wieczerzakowi. Oskarza sie go o wyprowadzanie pieniedzy, a przeciez to za
    > jego prezesury PZU Zycie wielokrotnie...

    Jestes chyba z Warszawy, jesli nie to mnie popraw :)

    Podsylam kilka adresow, zrob sobie wydruk - moze sie przedac.

    Aleje - Ośrodek pomocy psychologicznej
    (0-22) 849 77 56
    02-566 Warszawa

    Kryczyński Igor, dr nauk med. Spec. neurolog, psychiatra
    (0-22) 844 38 72
    02-645 Warszawa

    Aleje - Ośrodek pomocy psychologicznej
    (0-22) 849 77 56
    02-566 Warszawa reklama

    Bem - Centrum psychoterapii
    (0-22) 622 69 63
    00-582 Warszawa

    Berezowska Jolanta, lek. med. Spec. psychiatra. Psychoterapia
    (0-22) 669 11 96
    01-913 Warszawa

    Borzym Agnieszka, lek. med. psychiatra. Gabinet
    (0-22) 827 48 96
    00-023 Warszawa

    Długoń U., lek. med. psychiatra. Gabinet
    (0-22) 827 48 96
    00-023 Warszawa

    Duński Witold, lek. med. Spec. psychiatra neurolog. Gabinet
    0 602 65 71 74
    00-849 Warszawa

    Cos wybierzesz.

    3maj sie cieplo :)