eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUSA: Czy łamane są prawa człowieka dziesiątków milionów hamerykanów bez ubezpieczenia zdrowotnego? › Re: USA: Czy łamane są prawa człowieka dziesiątków milionów hamerykanów bez ubezpieczenia zdrowotnego?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: USA: Czy łamane są prawa człowieka dziesiątków milionów
    hamerykanów bez ubezpieczenia zdrowotnego?
    Date: Sun, 01 Aug 2021 06:18:40 +0200 (CEST)

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Albo nikogo.

    Zdaniem "oskarżycieli"? Mniej niż zero szans :-)
    Jak USA oskarża o łamanie praw człowieka (często słusznie) to załącza
    "wersje obrony" czy robi za oskarżyciela i sędziego na raz?
    "Wzajemności zasada najświętszą jest".

    > Temu, kogo pozbawiono wolności. Skoro dokonuje to dokonuje. Tu, z tej
    > statystyki nie wynika, że są pozbawieni, a że nie mają ubezpieczeń.
    > Powody, że nie mają mogą być różne, dlatego trudno się do tego odnieść i
    > automatycznie stwierdzić, że skoro nie mają to łąmane są ich prawa.

    To jak chcesz krakowskim targiem:
    Przy 30 milionach bez ubezpieczeń zdrowotnych w USA można *bardzo łatwo*
    domniemać że prawa człowieka do opieki zdrowotnej (co najmniej) tysięcy
    ludzi są w USA łamane. Gdyby niczyje prawa człowieka nie były łamane to
    jak dla mnie byłby to statystyczny cud.

    --
    A. Filip