  • Data: 2004-06-03 11:30:36
    Temat: Re: UPC wyłudza "vat" za internet!
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    [...
    > Wiem, niektorzy ida krok dalej i np. podczas wojny wspolapracuja z
    > okupantem aby nieco zarobic i miec przywileje.
    > Ja tak nie robie ani w wypadku wojny, ani w wypadku wojny z komunistycznym
    > monopolem, no ale zalezy na ile ktos sie cenie i mysli.
    ...]
    No troszke przegiales :( nie rozwazajmy tutaj skrajnosci.

    [...
    Wole placic teraz
    > nieco wiecej a w przeyszlosci duuuzo mniej.
    ...]

    Jesli mam placic "nieco wiecej" to rowniez bym tak robil, dla zasady (nie
    jestem zwolennikiem uslug tpsa, nie przepadam za nimi, po prostu nie wam
    wyjscia), jednak na przykladzie netu to co bys zrobil na moim miejscu ?
    Mialem dwa wyjscia: albo internet za 99 zl /m+ instalacja 1000 zł, albo za
    92/m (teraz za 59) i instalacja 100 zl (teraz 1 zl). No jak dla mnie roznica
    900-1000 zl jest warta zastanowienia sie.

    Ale chyba zeszlismy z tematu :)

    Pozdrawiam
    Arqadius

    ---