  • Data: 2004-06-03 08:34:15
    Temat: Re: UPC wyłudza "vat" za internet!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Jun 2004, kuba wrote:

    >+ scream wrote:
    >+
    >+ zgadzam sie z toba. nie podpisywalem umowy z urzedem skarbowym na wysokosc
    >+ podatku, tylko z firma upc.

    Zgoda. Załóżmy że VAT wzrósłby z 7% do 22%.
    Uważasz że na podstawie waszej umowy UPC miałby prawo zmiany ceny
    o 14% w górę ?
    A JEŚLI NIE - to DLACZEGO ma być inaczej przy innej zmianie stawki ?

    >+ skladalem reklamacje, ale upc traktuje mnie jak
    >+ debila, odpisujac, ze np:
    >+ "Pragnę przypomnieć że wysokość opłaty abonamentowej nie uległa zmianie."
    >+ lub podając definicje Klienta.
    >+
    >+ co mnie interesuje, ze na internet jest zwolnienie z vat, a nie 0%?

    Nic.
    Nic cię nie interesuje, ciebie interesuje kwota BRUTTO.
    Na *tę* kwotę podpisałeś umowę - "chyba że umowa wyraźnie stanowi
    inaczej" !

    >+ jestem
    >+ koncowym klientem, i nie interesuja mnie rozliczenia upc z urzedem
    >+ skarbowym. jesli koszty im rosna, to niech renegocjuja umowe. stoje na
    >+ stanowisku iz dopuscili sie jednostronnej zmiany umowy.

    Ależ oni umowy NIE ZMIENILI.
    To *ty* domagasz się zmiany. Jak tego nie widzisz... to nic nie
    pradzę :[

    >+ strasznie mnie mierzi takie traktowanie, zamierzam skierowac doniesienie do
    >+ prokuratury, skarge do uokik i byc moze napisac do jakiegos radia, czy
    >+ gazety.

    ...i później napiszesz nam że prokuratora, UoKiK i jakieś radio
    plus gazeta "traktują cię jak debila" ?
    Może najpierw uzgodnij słownik pojęć: co dla ciebie jest "ceną
    zakupu": kwota z VAT czy kwota bez VAT ? I dlaczego ;) skoro cały
    czas upominasz się że "nie interesują cię ich rozliczenia z US" ?

    >+ wiec teraz - prosze, zeby ktos kompetenty ocenil nasze (tzn screama i moje)
    >+ stanowisko.

    Nie jestem kompetentny w kwestii rozstrzygania sporów - od tego jest
    w .pl WysokiSąd. Nie jestem kompetentny w kwestii doradztwa podatkowego
    - od tego są licencjonowani DoradzcyPodatkowi.
    Jestem podatnikiem VAT, zmuszonym czytać przepisy. To tak wKF :)

    pozdrowienia, Gotfryd