  • Data: 2004-06-03 15:01:57
    Temat: Re: UPC wyłudza "vat" za internet!
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:

    > Użytkownik Dilbercik napisał:
    > > placisz wiecej ?
    > tak
    > 179 - 29 za tvk = 159

    A tej matematyki to nie rozumiem. Mi wychodzi 150 :-)

    > (159/107)*100=148,60 PLN - tyle kosztuje internet w UPC
    > i tyle kosztował też w momencie gdy był jeszcze vat 7%

    ??? A dlaczego dzielisz przez 1.07? Cena końcowa to te 159. Jako
    osoba prywatna, nie interesują Cię chyba rozliczenia UPC z US?

    > teraz kosztuje on 159 zł, ponieważ "wzrosły im koszty" więc cena
    > zwiększyła się o 10,40 PLN (czyli suma, jaką poprzednio stanowił vat)

    Czy gdyby VAT wzrósł do 22%, uznałbyś że nowa cena 181 zł jest jak
    najbardziej OK i bez szemrania byś zapłacił - bo przecież według Twoich
    słów powyżej "cena by nie wzrosła"...

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl