  • Data: 2009-06-30 11:23:36
    Temat: Re: UMOWA O PRACE co powinna zawierac
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NZSNNW pisze:
    > Jeszcze bardzo ważne pytanie.
    > czeka na mnie do podpisanaia umowa na kwotę...
    >
    > UWAGA
    > 800 złotych
    >
    > Czy taką umowę mogępodpisać?
    > Nie chodzi o to, że kwota jest niska, bo całość będzie regulowana premiami i
    > dodatkami do kwoty wielokrotnie wyższej, ale pytanie jest:
    >
    > Czy mogę podpisać umowę na wynagrodzenie za pełen etat na czas nieokreślony z
    > wotą 800pln?
    >
    > Obecnie minimum jest dużo wyższe, powyżej 1200pln. Jaki skutki dla mnie a jake
> [...]

    Do pensji minimalnej wliczają się premie (ale nie nadgodziny, czy
    dodatki za pracę nocną). Jeśli zatem wypłata z pensji zasadniczej plus
    premii nie będzie niższa niż płaca minimalna, to będzie ok. W praktyce
    zatem będziesz musiał dostawać przynajmniej 1286zł brutto, bez względu
    na to, że pensja zasadnicza wskazana na umowie jest niższa.

    --
    Liwiusz