  • 1. Data: 2006-07-12 18:49:59
    Temat: ULICZNE GRAJKI POD OKNEM
    Od: "tumanek" <t...@o...pl>

    Mieszkam w centrum miasta Codziennie ustawiają się pod moimi oknami
    grajki którzy brzdekolą na gitarach lub skrzypcach lub
    innym instrumencie Dodatkowo sprzedawcy gazet wydzierają się na całe

    gardło. Czy jest jakieś uregulowanie prawne w tej kwesti ? Może
    ktoś miał taki problem ?

  • 2. Data: 2006-07-15 14:26:32
    Temat: Re: ULICZNE GRAJKI POD OKNEM
    Od: "waros" <w...@w...pl>

[...]

    tak jest
    nazywa sie to kondon pełny wody:)
    Var

  • 3. Data: 2006-07-19 17:37:20
    Od: b...@v...pl

> [...]
    > innym instrumencie Dodatkowo sprzedawcy gazet wydzierają się na całe
    >
    > gardło. Czy jest jakieś uregulowanie prawne w tej kwesti ? Może

    Ty masz grajków, a ja dzieciaki i ich głupie mamuśki. Niestety one są na
    poziomie swoich potomków, więc dzieci nie mają dobrego przykładu.

  • 4. Data: 2006-07-19 20:12:27
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Sądze ze odnosi sie do do przepisów odnośnie ciszy nocnej i ilości dB jaka
    mozna emitować.
    Szczegóły moze ktoś tu zna.

  • 5. Data: 2006-07-23 08:09:07
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Sądze ze odnosi sie do do przepisów odnośnie ciszy nocnej i ilości dB
    > jaka mozna emitować.
    > Szczegóły moze ktoś tu zna.

    Nie wiem czy w tej kwestii ale ktoś wskazał wspaniały przepis rozwiązujący
    sprawę grajków pod oknami.
    Przepis ten nazywa się "kondon z wodą spadający z nienacka" :-)

  • 6. Data: 2006-07-23 09:21:43
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik AnyMouse napisał:

    > Nie wiem czy w tej kwestii ale ktoś wskazał wspaniały przepis rozwiązujący
    > sprawę grajków pod oknami.
    > Przepis ten nazywa się "kondon z wodą spadający z nienacka" :-)

    No dobra, a teraz wytłumacz wszystkim co to jest nienacek.
    :)

  • 7. Data: 2006-07-23 12:31:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    o`rety wrote:

    > No dobra, a teraz wytłumacz wszystkim co to jest nienacek.
    > :)

    Nienacek to chyba cykl o Panu Samochodziku napisał, czyż nie? ;->

  • 8. Data: 2006-07-23 12:50:49
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > No dobra, a teraz wytłumacz wszystkim co to jest nienacek.
    > :)

    jak to co?
    najwyższy punkt gdzie możesz się dostać dzwigając kondoma napełnionego wodą.
    Ważne jest, żeby punkt ten był w bezpośredniej bliskości miejsca gdzie
    znajduje się punkt emisji dźwięków.

    Jeżeli musisz się trochę oddalić, to pamiętaj że rzucać trzeba pod kątem 45
    st. bo wtedy zasięg jest największy

    Zadowolony :-)

  • 9. Data: 2006-07-23 15:23:29
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nienacek to chyba cykl o Panu Samochodziku napisał, czyż nie? ;->
    tak. ich tam bylo cale mnostwo, dlatego nazywano ich nienacki.
    ;)
    pozdr