eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTuning legalny czy nie? › Re: Tuning legalny czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tuning legalny czy nie?
    Date: Sat, 23 Jul 2005 00:04:20 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <dbrqh9$m4o$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dblajf$n0g$1@atlantis.news.tpi.pl> <dbm02s$f66$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dbm2p9$h8a$1@opal.futuro.pl> <dbmkbb$4gg$1@inews.gazeta.pl>
    <dbn2r4$tta$1@opal.futuro.pl> <dbn3e3$u3i$1@opal.futuro.pl>
    <dbous0$rdo$1@inews.gazeta.pl> <dbpa8s$sl2$1@opal.futuro.pl>
    <dbpbku$7p7$1@atlantis.news.tpi.pl> <dbpe3m$ta9$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqf129.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1122069866 22680 83.29.73.129 (22 Jul 2005 22:04:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Jul 2005 22:04:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:314414
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:dbpe3m$ta9$1@opal.futuro.pl...

    > Nie jest motocyklem, bo jest - zgodnie z warunkami technicznymi na
    > 'motorower' - zdławiony.

    Ale owo zdławienei ma być trwałe. Ja wiem, ze nic trwałego nie ma, ale
    nie jak w instrukcji będzie, ze przekręcić śróbkę X, to wóczas mogą sie
    pzobyć chomologacji.
    >
    > Równie dobrze można wykazać, że odpadło, bo ktoś przemalował karoserię
    ;)

    Nie, bowiem kolor nadwozia nei ma wpływu na trwałośc podzespołow, a
    prędkość może mieć.

    > > Nie mogą oficjalnie przewidzieć, bo by homologacji nie dostali na
    > > Polskę.
    >
    > Ale homologacji nie przeszkadza, ile by wytrzymał pojazd i do jakiej
    > kategorii by należał bez zakładania blokady. Homologację interesuje,
    > jakie parametry ma dostarczany pojazd - a nie, jakie w praktyce by
    > wytrzymał po de facto prawidłowym ustawieniu silnika.

    Pojazd ma być trwale pozbawiony możliwości poruszania się z większą
    prędkością.
    >
    > Mających cokolwiek wspólnego z odpadającymi z powodu "nadmiernej jak
    na
    > samochód ciężarowy" prędkości? ;->

    Nie. Z powodu tego, że zmieniano samocghód osobowy w ciężarowy drogą
    fikcyjnych przeróbek. Diagnosta klepał, że samochód odpowiada normom
    samochodu ciężąrowego, a nie odpowiadał. Diagnosta ma poświadczenie
    nieparwdy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1