  • Data: 2020-07-13 06:23:23
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2020 o 21:59, Budzik pisze:

    > O, to ciekawe.
    > Ile czasu przed wyborami? Chyba niezbyt madre byłoby trzymanie ich w
    > jednym miejscu...?

    Rozsądne czy nie jest to realny powód dla którego mogłoby się okazać, że
    wyborów nie da się w wyznaczonym terminie przeprowadzić.

    > No to na taka okolicznosc chyba mamy prawo?

    Nie jestem pewien - ktoś pytał i odpowiedź była chyba nie taka oczywista.

    > Stan kleski zywiołowej?

    A jaj nie zdążysz ogłosić?

    > Widze ze zaczynasz sie ze mna zgadzac ze mamy zbyt niejasne prawo co do
    > ewentualnego ladowania kosmitów... :)

    Miałem na myśli calkiem ziemskich ludzików;) Ale fakt, że podpada to pod
    jakiś stan nazdwyczajny.

    > Jakiego systemu?

    Dowolnego - nie sądzę, żeby oni to na liczydłach liczyli. No dobra - dla
    przykładu wylatuje w powietrze cała PKW w wyniku awarii gazu.

    --
    Shrek