  • 31. Data: 2016-06-10 16:42:43
    Temat: Re: Trybunał Konstytucyjny - jaki jest
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.06.2016 o 10:21, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    Lekarza, Szpitala, ale nie ma prawa wyboru Sanatorium. O tym do KTÓREGO sanatorium i
    w JAKIM TERMINIE zostanie skierowany pacjent, decyduje wg SWOJEGO KAPRYSU jeden z
    zazwyczaj pięciu urzędników Wojewódzkiego Wydziału Lecznictwa Uzdrowiskowego NFZ.

    Z drugim.

  • 32. Data: 2016-06-10 16:50:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-06-10, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Z drugim.

    Odpowiedź uzasadnij.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 33. Data: 2016-06-10 17:08:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.06.2016 o 16:50, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2016-06-10, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Odpowiedź uzasadnij.

    Podstawową zasadą demokracji jest prawo do odwołania od decyzji biurwy.
    Z natury swojej głupiej, bezsensownej i absurdalnej.

  • 34. Data: 2016-06-10 17:08:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-10 o 17:08, Smok Eustachy pisze:

    > Podstawową zasadą demokracji jest prawo do odwołania od decyzji biurwy.
    > Z natury swojej głupiej, bezsensownej i absurdalnej.

    Widzę, że nie rozumiesz słowa "demokracja".

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2016-06-10 17:42:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-06-10, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Podstawową zasadą demokracji jest prawo do odwołania od decyzji biurwy.

    Czy takowa zasada wychodzi się z demokracji starożytnej?
    Wynika z? Możesz podać jakieś źródła takiego twierdzenia?

    > Z natury swojej głupiej, bezsensownej i absurdalnej.

    Czyli mówisz, że mogę odwołać się od decyzji nakazującej mi płacenie podatków?
    Czy wobec tego płacenie podatków jest niezgodne z konstytucją? :)
    Gdzie mogę złożyć takie odwołanie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 36. Data: 2016-06-10 18:13:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-06-10, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    >Wynika z? Możesz podać jakieś źródła takiego twierdzenia?

    >Czyli mówisz, że mogę odwołać się od decyzji nakazującej mi płacenie

    A oczywiscie. Jesli podatek okreslany w drodze urzedniczej decyzji, to
    mozesz sie odwolac w normalnym trybie.

    Oczywiscie przegrasz, bo ta decyzja wydana na podstawie ustawy, ktora
    okresla ze masz placic podatek ... albo i wygrasz, jesli urzednik za
    mocno nagial ustawe.

    >Czy wobec tego płacenie podatków jest niezgodne z konstytucją? :)
    >Gdzie mogę złożyć takie odwołanie?

    A szybciutko do TK.
    TK okresli, ze podatki sa niezgodne, uchyli natychmiastowo i pusci
    PIS-rzad w skarpetkach :-)

    J.

  • 38. Data: 2016-06-10 21:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Ja się nie pytam, co orzekł trybunał czyli jak jest.

    A teraz jeszcze raz ale tym razem po naszemu :)

  • 37. Data: 2016-06-10 21:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    >>> http://smocze.opary.salon24.pl/716053,trybunal-ledwi
    e-dycha-a-wakacje-z

    > Tu masz dalszą porcję:
    > https://youtu.be/WKqvodfStkw
    > przeinaczeń

    Nie mam czasu.
    Tak to jest, ze jak raz zrazisz czytelnika, to juz nie bedzie wracał.

  • 39. Data: 2016-06-10 21:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    >>> http://smocze.opary.salon24.pl/716053,trybunal-ledwi
    e-dycha-a-wakacje-z

    > Napieraj

    Sorry, ide pograc na orlika :)

  • 40. Data: 2016-06-10 21:17:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 10 Jun 2016 18:13:52 +0200, J.F. napisał(a):

    > A szybciutko do TK.
    > TK okresli, ze podatki sa niezgodne, uchyli natychmiastowo i pusci
    > PIS-rzad w skarpetkach :-)

    Zgodne, art. 84.

    --
    Borys Pogoreło