  • Data: 2008-02-12 14:44:36
    Temat: Re: Tryb pracy KRS przy rejestracji
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 14:29, Olgierd <n...@r...org> wrote:
> [...]

    wciąż nie mogę znaleźć podstawy prawnej, dlaczego nie. Jesli wykonalem
    prace, mam obowiazek wystawic fakture...
    a poza tym, zgodnie z cytowanym tu przeze mnie wczesniej orzeczeniem
    NSA, VAT od zakupów odliczać mogę. więc dlaczegóżbym nie mógł wystawić
    faktury na sprzedaż?

    > Ale jak rozumiem w czasie od założenia wątku wszelkie wnioski zostały
    > złożone, zostały zatem max. 2 tygodnie.

    złożyłem dopiero dzisiaj, bo wcześniej wojowałem z bankiem, żeby mi
    konto założył bez zameldowania.
    a panienka ze skarbowego okienka powiedziała, że NIP przyznaja dopiero
    za miesiac.