  • Data: 2008-02-12 15:27:56
    Temat: Re: Tryb pracy KRS przy rejestracji
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Feb 2008 06:44:36 -0800, b...@g...com napisał(a):

    > wciąż nie mogę znaleźć podstawy prawnej, dlaczego nie. Jesli wykonalem
    > prace, mam obowiazek wystawic fakture... a poza tym, zgodnie z cytowanym
    > tu przeze mnie wczesniej orzeczeniem NSA, VAT od zakupów odliczać mogę.
    > więc dlaczegóżbym nie mógł wystawić faktury na sprzedaż?

    Par. 9 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Min Fin w sprawie zwrotu podatku
    niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur,
    sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie
    mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług

    > złożyłem dopiero dzisiaj, bo wcześniej wojowałem z bankiem, żeby mi
    > konto założył bez zameldowania.

    A co ma Twój meldunek do rachunku bankowego spółki??

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie