  • 31. Data: 2005-08-14 21:16:54
    Temat: Re: Trudna sprawa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marqvs" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ddo34k$m5c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem czego taki wredny az tak sie tym nie moge interesowac. Nie
    bywam
    > tam w domu i naocznym swiadkiem nie jestem. Moge tylko przypuszczac ze
    stary
    > "szykuje" mieszkanie dla jego 20-letniego mlodszego brata ktory za
    pare
    > m-cy ma sie zenic ( nie wiem czy to do konca prawda). Jakby nie było
    to sa
    > sytuacje trudne az znam przypadki gdzie w takich sytuacjach lub
    podobnych
    > syn przejmował kontrole nad sytuacja.

    Z jednej strony może i masz rację. Ale z drugiej w sumie to mieszkanie
    ojca, więc trudno nie uznać jego prawa do dowolnego dysponowania swoją
    własnością.

  • 32. Data: 2005-08-14 21:18:44
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Marqvs napisał(a):

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A skad wiesz ze podzielony?? A moze zazyczy sobie stawke od osoby x10?
    > Co nie moze tak zrobic?? Przeciez jest wlascicielem mieszkania.
    no teoretycznie tak, ale puki sie ucza a obowiazek jest do 16 roku zycia
    to przez ten czas musi utrzymac tatus 11 osob(z soba) no i moze zona ;)
    mysle ze nie wydoli ;>

  • 33. Data: 2005-08-14 23:01:53
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > No to zajebiscie. Teraz jakis przyszly ojciec jak to przeczyta powinien
    > narobic 10-cioro dzieci. A potem jak dorosna to beda mu placici czynsz i
    > bedzie zbijał niezła kase. I nie bedzie musial pracowac bo dostanie
    > 10-krotny czynsz od dzieci-lokatorów. Zyc nie umierac i w dodatku narobic
    > mnostwo dzieci. Jak widac bedzie to niezly interes.
    >
    > Pieknie to wymysliles.

    Zgaduję - jeszcze nie jesteś dorosły (w pełnym tego słowa znaczeniu - nie
    chodzi mi o samą pełnoletność) i nie wiesz, ile kasy trzeba wydać, żeby
    jednego bachorka utrzymać przez min. 16 lat ?
    To minimum 40 000 PLN.

    Kto się narazi na wydatki rzędu 400 000 PLN, skoro wpływy z tej inwestycji
    są takie niepewne ??
    Nikt przeciez nie zmusza dorosłych dzieci, żeby mieszkały z rodzicami...

    Dzieciakom się wydaje, że "produkcja" dzieci to czysta przyjemnośc i rodzice
    powinni być jeszcze pociechom wdzięczni, że się raczyły urodzić i domagac
    wyłacznie praw...

    Monika

  • 34. Data: 2005-08-15 06:36:14
    Od: "ania " <a...@g...pl>

    ad 1 - wysłanie postu o tej godz. było pomyłką, wcześniej była odpwiedź z
    cytowaniem, zresztą odpwiedź nie była kierowana do Ciebie, a adresat jak
    widzę zorientował się, więc w czym problem?
    ad 2 - brak uzgodnień rodzinnych i stawianie "pod ścianą" jednego członka
    rodziny przez drugiego, bez normalnych rozmów, bez wyjaśnień, bez uzgodnień,
    bez płaszczyzny porozumienia uznaję za wredność

    Tak na marginesie to z przekaznych informacji nie ma przesłanek, że jest tak
    jak piszesz. A.

  • 35. Data: 2005-08-15 07:43:30
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:42ff379a$1@news.home.net.pl...

    > Nieprawda. Fakt stałego meldunku jest bez znaczenia. Istotne znaczenie
    > ma fakt, że rzeczywiście mieszka.

    Przypuszczam, że OBA te fakty maja znaczenie. Inicjatorka wątku pisała, że
    faktycznie mieszka, więc nie podlega to dyskusji.

    .
    > Pragnę zauważyć, że Policja nie jest uprawniona do wprowadzania siłą do
    > mieszkania.

    wyrzucił żonę z mieszkania. Oraz z "interwencją" prokuratury z paragrafu o
    utrudnianie zamieszkania.

    > Moim zdaniem brak znamion. Trudno przyjąć zachęcanie, przekonywanie,
    > naleganie i naciskanie 28 letniego syna do wyprowadzenia się za znęcanie
    > się nad członkami rodziny.

    godności, zakłócania spokoju psychicznego, to jak najbardziej.
    Anna

    .

  • 36. Data: 2005-08-15 07:52:00
    Od: "Marqvs" <g...@o...pl>

    Użytkownik "ania " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uzgodnień,
    > bez płaszczyzny porozumienia uznaję za wredność

    Dokladnie tak! Ja rozumiem ze przyslowiowy ptak musi z matczynego gniazda
    kiedys wyfrunac ale nie mozna takich kwestii roztrzygac w sekundzie tym
    bardziej ze to rodzina a nie obcy ludzie. W 30tys. miescie o 21% bezrobociu
    i strasznie drogich mieszkaniach (kawalerki-dziuple od 600 wzwyz)
    przestawienie nie na swoje jest naprawde ciezkie. Skonczyly sie czas ze
    mozna bylo sobie skakac z miasta do miasta i zmieniac prace jak rekawiczki.

  • 37. Data: 2005-08-15 11:52:26
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:ddphjc$fmp$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Marqvs <g...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > naprawde ciezkie. Skonczyly sie czas ze mozna bylo sobie skakac z
    > miasta do miasta i zmieniac prace jak rekawiczki.

    Jasne - sam piszesz, że nie bywasz w tym domu, więc skąd wiesz, czy tatus
    nie marudzi synowi od roku, że ma się wyprowadzić a teraz sprawa stanęła na
    ostrzu noża? Po prostu tatusiowi skończyła się cierpliwość?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Prosisz o rękę ukochanej - a wpadasz w jej ręce
    /A. Kumor/

  • 38. Data: 2005-08-15 11:53:07
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:ddpd4u$1cn$1@inews.gazeta.pl,
    ania <a...@g...pl> napisał/a:
    > ad 1 - wysłanie postu o tej godz. było pomyłką, wcześniej była
    > odpwiedź z cytowaniem, zresztą odpwiedź nie była kierowana do Ciebie,
    > a adresat jak widzę zorientował się, więc w czym problem?

    Odpowiada sie _pod_ cytatem a nie nad.
    PLONK WARNING.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Zbyt często związujemy się z kobietami parą jedwabnych pończoch.
    /John Steinbeck/