  • 21. Data: 2008-01-06 23:25:57
    Temat: Re: Tresura czy wychowanie? [było:Kara sm ierci jednak odstrasza potencjalnych morderców]
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Sky; <flrmtm$tdp$1@news.onet.pl> :

    > Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Świat idzie "do przodu" [gdzieś przecież idzie] a nasza "myśl
    > pedagogiczna" utknęła w późnej komunie? Jakoś tak można rzec...

    A przepraszam co ma do tego "myśl pedagogiczna"? Pedagodzy są od
    nauczania, a nie wychowywania i karania. To system kontroli ładu
    społecznego nawala.

    Pozdrawiam pedagogicznie
    Flyer

    --
    gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
    http://www.flyer36.republika.pl/

  • 22. Data: 2008-01-06 23:58:45
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Sky; <flrmtm$tdp$1@news.onet.pl> :

    > A przepraszam co ma do tego "myśl pedagogiczna"? Pedagodzy są od
    > nauczania, a nie wychowywania i karania. To system kontroli ładu
    > społecznego nawala.

    Co to za "ład" który wymaga kontroli!?!
    To system energetycznie niestabilny...
    Układy stabilne to układy samoregulujące się.

    Ale to nie po myśli ekonomistów, prawników
    całego aparatu władzy, nadzoru, przymusu...
    kórego członkowie nie mieliby co z sobą zrobić.

  • 23. Data: 2008-01-10 02:55:12
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > bzdura na bzdurze i bzdurą pogania :/

    Uzasadnij proszę...ja w tę samą stronę! :)

  • 24. Data: 2008-01-10 10:52:41
    Od: Ikselka <i...@w...pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2008 03:55:12 +0100, Sky napisał(a):

    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Uzasadnij proszę...ja w tę samą stronę! :)

    Odkąd istnieje kara smierci? Hoooo hoooo - od zarania ludzkości! Czy kogoś
    odstraszyła od zbrodni? - nikogo: zbrodnie jak były, tak są.

    Jestem PRZECIW karze śmierci, ale nie dlatego, że nie odstrasza, lecz
    dlatego, że zadanie śmierci zbrodniarzowi to wcale nie kara - on i tak ma
    ludzkie (w tym i swoje, skoro jest zbrodniarzem) życie za nic. Zadanie
    śmierci zbrodniarzowi to tylko najskuteczniejsza metoda jego izolacji -
    eliminacja. Kary nie ma żadnej. Wg mnie tylko praca byłaby dla takiego karą
    - skrajnie rygorystyczny obóz pracy, taki, aby całe życie, jakie mu
    pozostało, mógł przeżyć w odosobnieniu, ciężko pracując, bez praw
    publicznych, w pełnej izolacji. PEŁNA IZOLACJA to należyta kara za
    zbrodnie. Ale to droga metoda - śmierc jest najtańsza, dlatego się ją
    stosuje...

  • 25. Data: 2008-01-10 12:41:50
    Od: Fragile <e...@i...pl>

    On 10 Sty, 11:52, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dlatego, że zadanie śmierci zbrodniarzowi to wcale nie kara - on i tak ma
    > ludzkie (w tym i swoje, skoro jest zbrodniarzem) życie za nic.

    I tylko dlatego jestes przeciwko karze smierci?

    --
    Fragile

  • 26. Data: 2008-01-10 18:32:41
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

> [...]
    > ludzkie (w tym i swoje, skoro jest zbrodniarzem) życie za nic.

    I tylko dlatego jestes przeciwko karze smierci?

    -również jak doczytałem dlatego że jest najtańsza...
    a ixelka lubi miec gest!
    [i cos w tym "karaniu" zabójców miłosierdziem
    -darowaniem życia- jest!] ;)

  • 27. Data: 2008-01-10 20:24:37
    Od: Ikselka <i...@w...pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2008 19:32:41 +0100, Sky napisał(a):

    > Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > I tylko dlatego jestes przeciwko karze smierci?

    Aleś zrozumiał :-P
    Czy możliwość wypadku samolotowego odstraszyła kogoś od latania samolotami?
    - nikły procent, bo każdy uważa, że nie padnie na niego... Tak samo "kara"
    śmierci nie jest żadnym straszakiem. Ponadto - niesie ze sobą tylko
    możliwość omyłki w osądzeniu - zdarzały się takie przypadki. I dlatego
    choćby taki jedyny zaistniały fakt dyskwalifikuje zabijanie jako
    sprawiedliwą karę.

    > -również jak doczytałem dlatego że jest najtańsza...
    > a ixelka lubi miec gest!
    > [i cos w tym "karaniu" zabójców miłosierdziem
    > -darowaniem życia- jest!] ;)

    Wykręcaj, jak chcesz. Zbudować izolacyjne obozy pracy, zoragnizować tę
    pracę, zatrudnić kordony ludzi do pilnowania, ponosić koszty utrzymania
    zaplecza, personelu, skazanych - to sprawa niegodna zainteresowania :->
    Rządy wolą tanio zlikwidować dany "egzemplarz", a w dodatku publika ma
    swoje igrzyska... i rząd jest wtedy skuteczny... i w ogóle jest super :->

    Zapamiętaj (bożem się wkurzyła): człowiek nie tak boi sie śmierci, jak
    ciągłej, premanentnej PRACY bez możliwości odpoczynku i świętowania. Tylko
    PRACA może być skutecznym straszakiem.

  • 28. Data: 2008-01-10 21:19:16
    Od: Ikselka <i...@w...pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2008 21:24:37 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Zapamiętaj (bożem się wkurzyła): człowiek nie tak boi sie śmierci, jak
    > ciągłej, premanentnej PRACY bez możliwości odpoczynku i świętowania. Tylko
    > PRACA może być skutecznym straszakiem.

    Poza tym: gdyby śmierć była karą, nikt nie popełniłby samobójstwa... Smierć
    jest tylko ucieczką - po co ją komukolwiek ułatwiać?
    Zbrodniarzom należy zapewnić jak najdłuższe życie w jak najgorszych
    warunkach - ale kogo na to stać?
    ;-P

  • 29. Data: 2008-01-11 01:29:44
    Temat: Lęk czy Miłość?
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    To już było. Szło jakoś tak: "Arbaitmachtfrai" ;)
    Ile wam trzeba wbijać w te wasze zalęknione głowy:

    TO NIE LĘK powsztrzymuje przed
    zezwięrzęceniem...
    ale BRAK LĘKU czyni człowiekiem

  • 30. Data: 2008-01-11 06:48:43
    Temat: Re: Lęk czy Miłość?
    Od: Ikselka <i...@w...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 02:29:44 +0100, Sky napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To już było. Szło jakoś tak: "Arbaitmachtfrai" ;)

    TO nie było to samo. Sorry. O TYM nie dyskutuję.