  • 1. Data: 2002-02-13 22:01:06
    Temat: Testament
    Od: "Tomasz Dziedzic" <g...@p...onet.pl>

    Jaki testament jest nie do podważenia?

  • 2. Data: 2002-02-13 22:39:57
    Temat: Re: Testament
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 13 Feb 2002, Tomasz Dziedzic wrote:

    > Jaki testament jest nie do podważenia?

    Teoretycznie żaden, w praktyce - złożenie go u notariusza powinno zapobiec
    wątpliwościom czy nie został przerobiony.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-14 13:48:15
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tomasz Dziedzic <g...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a4enn4$eag$...@n...tpi.pl...
    > Jaki testament jest nie do podważenia?

    Nie ma takiego

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-02-14 13:53:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik Tomasz Dziedzic <g...@p...onet.pl> w wiadomości do
    > grup dyskusyjnych napisał:a4enn4$eag$...@n...tpi.pl...
    > >

    > Nie ma takiego

    Mysle, ze jest.
    jakis taki ktory sad uznal za wazny i uplynelo odpowiednio duzo czasu...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-02-14 14:17:25
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a4gfel$js1$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mysle, ze jest.
    > jakis taki ktory sad uznal za wazny i uplynelo odpowiednio duzo
    czasu...

    Ale to dotyczy przedawnienia a bez ?

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-02-16 10:04:15
    Od: "Tomasz Dziedzic" <g...@p...onet.pl>

    Czyli mam rozumieć że nawet testament spisany u notariusza można uznać za
    nieważny???
    st...

  • 7. Data: 2002-02-16 12:38:28
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 16 Feb 2002, Tomasz Dziedzic wrote:

    > Czyli mam rozumieć że nawet testament spisany u notariusza można uznać za
    > nieważny???

    Można, np. jeśli spadkodawca nie dochowa należytej formy (oczywiście
    teoretycznie notariusz powinien to zauważyć, ale różnie bywa). Pozostają
    jeszcze kwestie prawidłowego rozporządzenia majątkiem, o którym notariusz
    nic nie wie.